Sunday, August 28, 2011

De eerste week school

Deze week was mijn eerste dag op Klein Oak. We hadden gelukkig die morgen geen oefen sessie voor het hardlopen, dus mocht ik een half uur uitslapen. De bus kwam om 6:45, dus het was nog donker buiten. Er kwamen na mij nog een paar kinderen de bus in, maar ik was een van de laatste. Het eerste uur had ik Cross Country, waar we het hardlopen deden, dus in feiten heb ik elke dag maar 6 klas uren omdat de eerste meetelt als voorschool oefenen. Het 2de uur heb ik Engels, en we hebben ook een hele kleine klas van maar 12 kinderen! Het 2de uur is een van mijn favoriete klassen omdat er zo weinig kinderen in zitten en omdat de juf wel een gevoel voor humor heeft. Het 3de uur heb ik Algebra 2, de koudste klas van de dag. Als 4de heb ik Biologie, met Mrs. Fabian, dat klinkt een beetje op mijn naam, en ze kent mij ook omdat ze weet dat Adri mijn stiefvader is. Na het 4de uur heb ik lunch, en vaak ben ik al klaar voordat de lunch over is, dus dan ga ik naar de bibliotheek om wat huiswerk te doen. Als de bel dan weer gaat, ga ik naar mijn 5de uur aardrijkskunde. Het grappige was, dat er 2 minder slimme kinderen in een hoger niveau klas zitten. De ene dacht dat China een continent was, en de 2de dacht dat Egypte de heetste plaats in Amerika was! Als 6de uur heb ik meetkunde, en als 7de uur heb ik Frans. Tussen alle klassen hebben we 6 minuten om naar de volgende klas te komen, wat best wel handig is. Ik heb ook nog een grappig verhaal van dit weekend:Bij een Cross Country meet deze week liep naar een paar jongens van ons hardloop team om gefeliciteerd te zegen, en toen vertelde een meisje dat er een bij op mijn uniform was geland. Ik liep even snel in een rondje, en vroeg haar of hij er nog steeds op zat, en ze zei ja. Ik rende heel snel weg en toen dacht ik dat de bij wel weg zou zijn. Ik voelde over mijn schouder, en hij was er nog, dus had ik hem heel snel geknepen, en op de grond gegooid. Er kwamen toen allemaal rooie mieren op af, en hadden een lekkere maaltijd. Ik was heel blij dat ik niet gestoken was, maar ik was wel aan het hyperventileren, want ik heb een phobia voor bijen.

2 comments:

Marjon said...

Oei dat was even schrikken, zo'n bij op je schouder. Gelukkig heeft hij je niet geprikt. Wat moeten jullie ontzettend vroeg naar school! Bij ons beginnen de scholen pas om half 9.

Anonymous said...

Hi Fabio guess who