Sunday, August 14, 2011

Eind van het seizoen feest!

Dit weekend hadden we van ons hardloop team, de Northwest Flyers, een eind van het seizoen feestje. Het feestje was bij het recreatie centrum van de universiteit van Houston. Ze hadden een hele grote kamer voor iedereen klaar gezet. Het vervelende was wel dat er hele harde muziek was, en dat was onnodig want veel mensen konden elkaar niet makkelijk verstaan. Er waren ook meerdere activiteiten waarmee je prijzen kon winnen. Er stond bijvoorbeeld een grote glazen pot met snoep er in, en je moest raden hoeveel snoepjes er in zaten. Ik had 195 geraden. Er was ook nog een kruiswoord puzzel die je in kon vullen. Ik en mijn vriend Matt hadden die samen gedaan, en toen ingeleverd, want we hadden allebei andere antwoorden. Er was een die we niet wisten, en die hadden we maar als “Raceman” ingevuld. De club had ook het recreatie bad afgehuurd, en er was daar ook een waterglijbaan waar we steeds weer vanaf gingen. Het was een simpele waterglijbaan, maar het was leuk om op zo veel mogelijke manieren er van af te glijden. Liggend, zittend, liggend met je ogen dicht, zittend met je ogen dicht, en nog meer rare manieren. Na een uur zwemmen, en wel 50 keer van de glijbaan af gaan, moesten we weer afdrogen en naar binnen. Nu werden de prijzen uit gereikt. Er waren maar 2 kinderen die kruiswoord puzzels hadden in geleverd, en dat waren Matt en Ik, en uit ons 2, had Matt gewonnen. Dat vond ik wel grappig; 50% kans op een prijs, en dan nog verliezen. Daarna kwamen de resultaten van de snoep pot. Er bleek 233 snoepjes in te zitten, dus die had ik ook niet gewonnen. Na nog wat praten met de Coaches over het volgende seizoen, reden we weer spoedig naar huis, want het was al bijna 11 uur s’avonds!

1 comment:

Marjon said...

Nou zeg, je had wel pech met die spelletjes. Maar ken je de Nederlandse uitdrukking nog : "Ongeluk in het spel is geluk in de liefde"? :)