Sunday, May 1, 2011

Flyers track meet

Deze week hadden we weer TAKS tests. Deze week hadden we de wetenschap TAKS, en de Amerikaanse geschiedenis TAKS. De wetenschap TAKS duurde voor mij niet lang omdat ik daar goed in ben, maar ik had wel een paar keer over mijn antwoorden gecheckt omdat ik heel graag een 100 wilde halen. Ik had al 2 jaar een 100 op de wiskunde TAKS, dus dit was een goede volgende stap. De volgende dag hadden we de geschiedenis TAKS. Die duurde echter wat langer voor mij omdat ik daar nog niet zo goed in ben. Ik ben al lang blij als ik daar een A op kan scoren. Dit weekend hadden we weer voor de Flyers een track meet. Ik kon deze keer echt goed mee rennen omdat ik mijn uniform had gekregen. Emilio heeft besloten dat hij ook mee wil doen met de Flyers. Ik ren de 3000 meter, en de 1500 meter, terwijl Emilio nu de 400 meter en de 800 meter loopt. Deze meet liep ik alleen maar de 3000, omdat ik nog vrijwilligers werk moest doen later in de dag, en de 3000 is het eerste event. We liepen met alle leeftijd categorieën te gelijk, dus er waren veel mensen aan het lopen. Ik begon als een van de laatste, maar ik werkte mezelf steeds verder de ladder op. Ik had mijn positie gekozen, en toen hadden we nog 2 ronden over. Ik kon nog net een erbij vangen voor de volgende ronden. De rest was te ver voor mij dus probeerde ik gewoon zo snel mogelijk te blijven rennen, maar 200 meter voor de finish kwam er een jongen langs mij. Ik begon te versnellen, maar ik dacht hem niet meer te kunnen vangen, maar toen ik zag hoe veel langzamer hij ging, gaf ik alles wat ik in me had en was ik hem weer voorbij gesprint. Ik was 2de van mijn leeftijd categorie, en kreeg ik een zilveren medaille. Emilio kon alleen maar de 400 rennen, maar die was 6de van zijn heat. Hij kreeg geen lintje of medaille, maar voor de eerste keer had hij goed zijn best gedaan.

3 comments:

Marjon said...

Wow, twee en een zilveren medaille! Knap van je hoor, gefeliciteerd!

Anonymous said...

Wooow, wat een sportman ben jij zeg!! En Emilio ook al aan het lopen! Super!! Zijn medaille of lintje komt vanzelf!

Anonymous said...

Oh...afz. Patrizia