Tuesday, April 26, 2011

Vergeten the plaatsen

Na de meet van de Flyers vorige week, had ik ook nog een feestje bij Erica’s huis. Bijna iedereen van Cross Country was er, en er waren ook nog wat andere mensen bij. We waren bijna de hele tijd in het zwembad, en dat kon omdat het lekker warm was. Ik was een keer in het warme water gestapt van het bubbel bad, en toen was de rest van het zwembad koud. Er lag wel een opblaas boot in het zwembad, en die had ik halverwege opgevuld met water uit het bubbel bad. Toen was het lekker warm en kon ik in de boot rond varen. Er stond ook een waterval aan het zwembad, en die stond aan, dus was ik daar onder door gegaan, en dat water was koud. Die rest van de week, hadden we maar 4 school dagen in plaats van 5, omdat het op vrijdag goede vrijdag was. Dat vond ik wel jammer want ik vind het juist leuk om naar school te gaan. Ik vertelde dat aan een paar kinderen in mijn klas, en die dachten dat ik gek was. Ik moet ook voor de NJHS op mijn school vrijwilligers werk doen. Ik had dat deze zaterdag bij de NAM gedaan. Daar doneren mensen kleren en andere spullen. Ik moest een grote berg linnen uitzoeken en ophangen op een kleren rek met wielen er onder. Ik had bijna 7 uur gewerkt de hele dag, en ik had samen met iemand anders 8 ½ rekken gevuld met linnen. Ik mocht tussen door ook mijn meegebrachte lunch eten, in de kleine keuken die er was. Op zondag, hadden we ook nog chocolade eieren gezocht, dat was wel leuk. Ik vond een ei op een schilderij (dat rijmt), op een boek, en in een fles opener op de koelkast. Er waren allerlei gekken plekken waar ze waren verstopt. Ik mocht als eerste zoeken, en toen Emilio. Het laatste ei was achter de Steven King boeken verstopt.

1 comment:

Marjon said...

Wat goed van je dat je vrijwilligerswerk doet. Dat was best pittig 7 uur werken!