Sunday, October 31, 2010

Halloween weekend

Dit weekend is heel leuk geweest. Ik had eerst op vrijdag een feestje van Erica, en op zondag was Halloween. Na school, bracht Adri me naar Erica’s huis, waar ik mee mocht helpen met wat dingen klaarzette voor het feestje. Ik mee geholpen om muziek uit te kiezen, en om de cupcakes te maken. Erica’s zusje had een Cavia, en als je die op de trap zette, dan spong hij helemaal zelf naar boven, en liep zo zijn kooi in. Een half uur later kwamen de eerste 2 mensen. Een had een voetbal meegenomen, dus hadden we buiten voetbal gespeeld. Er kwamen steeds weer wat meer mensen, dus we hadden elke keer weer nieuwe mensen op ons team. Na drie kwartier voetballen, wilden we het zwembad in. Het begint hier redelijk koel te worden, dus hadden ze het zwembad tot 80 graden Fahrenheit verwarmd. Ik wilde me net om gaan kleden toen ik merkte dat ik mijn zwembroek was vergeten. Ik had Adri gebeld, en die zei dat hij er aan kwam. Ik bleef dus even op de oprit pizza eten, tot dat Adri er aan kwam. Ik ging toen het zwembad in, en kletste we met elkaar in het bubbelbad. We gingen toen het zwembad in een spelde we een soort tikkertje in het water. Het zwembad had ook een waterval waar we met zijn allen van af sprongen. Erica’s moeder had een paar actie foto’s gemaakt van ons terwijl we in de lucht waren. Buiten het feit dat ik mijn zwembroek was vergeten, was het een super leuk feest. Vandaag is het Halloween. Emilio en ik hadden vanmorgen onze pompoenen uit gehold, en er gezichten en zinnen in gesneden. Vanavond doen we er lichjes in, en mogen we langs mensen hun huizen om snoep te halen. Ik zou het leuk vinden als ze in Nederland ook Halloween hadden, maar daar hebben ze Sint maarten voor ;) .

1 comment:

Marjon (vana) said...

Dat was een heel gezellig dagje zo te lezen. Gelukkig dat Adri je zwembroek nog kwam brengen.
Halloween lijkt me een heel gezellig feest, jammer dat we dat in Nederland niet hebben. Wij hebben hier inderdaad wel Sint Maarten maar daar horen verder geen versieringen of verkleedpartijen bij.