Sunday, October 17, 2010

District 2010

Deze week hadden we eindelijk de laatste meet van het seizoen. Iedereen mocht tien minuten eerder de klas uit om naar de meet te gaan. Ik heb als laatste uur atletiek, dus ik hoefde het hele uur niks te doen. Ik had de hele dag door veel water gedronken, dus ik had geen spier pijn meer. Omdat Blake en ik als eerste op de bus waren, konden we helemaal achter in zitten. Een paar minuten later kwam de rest op de bus. Toen iedereen op de bus zat, reden we naar Collins park, waar de meet zou zijn. Het park was heel mooi, en na een paar minuten, herinnerde ik me dat ik hier eerder was geweest met Jack en Emilio. Toen we de bus geparkeerd hadden. We liepen toen de baan over. Er waren 2 rondes, en dat vond ik niet zo fijn. We liepen door het park heen, en dan langs een rivier. Er lag veel zand op de grond, dus daar zou mijn tijd wat omlaag van gaan. We moesten toen een steile heuvel op, en dan heel snel naar beneden. We deden dat 2 keer, en op de 2de ronden moesten we ook nog om een heel softbal complex lopen. De jongens van de achtste klas hoefde pas als 3rde te lopen. Als eerste liepen de meisjes. Erica, het meisje van onze school, is altijd het snelste, maar deze keer werd ze door het meisje verslagen die elke keer achter haar liep. Als 3rde was onze race. Ik begon redelijk langzaam, maar werkte toen steeds verder naar voren. Aan het eind van de eerste ronde was ik 9de. Na de 2de ronde was ik 7de, en liep over de finish. Mijn tijd was wel het beste van het seizoen, maar ik weet niet precies wat het was. Het bleek dat wij voor de hele 8ste klas hadden gewonnen. Vorig jaar hadden we voor de 8ste en 7de klas gewonnen, dus dat was wel een beetje jammer.

1 comment:

Marjon said...

Goed hoor, je beste tijd van het hele seizoen. Dat is een mooie afsluiting van het jaar.

Nu nog een beetje trainen op die start hè.