Sunday, October 24, 2010

100ste post!!!

Jammer genoeg is het Cross Country seizoen nu over. Het fijne daarvan is, dat ik niet meer zo vroeg hoef op te staan. Normaal moest ik om 6 uur wakker worden, en dan reden we om tien voor 7 weg. Nu kan ik zo rond 7 uur op staan. Het is iets minder fijn omdat ik u in mijn vrije tijd moet trainen om mijn conditie op pijl te houden. Ook zie ik sommige mensen die op het team zaten niet meer zo veel. Om het eind van een fantastisch seizoen te vieren, mochten we op maandag eten en drinken mee nemen om s’morgens met zijn allen te ontbijten. Adri het een DVD gemaakt waar alle foto’s van de meets op stonden zodat we die konden kijken tijdens het ontbijt. Ik vond deze video wel mooier dan die van vorig jaar omdat er bij deze video ook film zat, in plaats van alleen maar foto’s. Na het ontbijt ging de rest van de dag gewoon normaal verder. Deze week in het atletiek uur, mogen we doen wat we willen, maar omdat ik mijn conditie dan nog goed moet houden, loop ik gewoon 2 mijl. Ik vind het echt heel fijn dat Atletiek mijn laatste uur is, want als ik eens een dag meer zou willen lopen, dan zou dat gewoon kunnen omdat ik dan niet moet haasten naar mijn volgende klas. Het begint hier eindelijk wat koeler te worden. Het is hier nu ongeveer Nederlands zomer weer. Het is bijna elke dag lichtjes bewolkt, met een temperatuur rond de 28 graden Celsius. Emilio en ik spelen elk weekend met de Aquaplay, want het is niet zo heet dat de mussen van het dak af vallen, maar het is ook weer niet zo koel als binnenshuis. Ik kan niet wachten tot de winter, want dan is het hier pas echt lekker. We zouden misschien sneeuw kunnen krijgen, maar dat geloof ik niet.

1 comment:

Marjon said...

Gefeliciteerd met je 100ste post!