Sunday, November 29, 2009

San Antonio

Deze week waren we naar San Antonio geweest met oma en Henk. Het was ongeveer 3 en een half uur rijen dus we namen de DS mee. We hadden ook wat broodjes mee genomen om tussen door te lunchen. Ik begon op mijn DS te spelen en 30 minuten later viel hij uit omdat mama hem niet had opgeladen. Ik moest toen de DS aan de auto oplader leggen. Halve wegen, gingen we even broodjes eten. Het was niet fijn want bij de tafel waren er allemaal vliegen. Toen we wat gegeten hadden reden we verder en kwamen we bij het hotel aan. Het was een hele mooie kamer, want het was een hotel kamer, en in die hotel kamer was er een trap naar een volgende verdieping. Wij mochten op die verdieping slapen en het uitzicht was heel mooi. We konden heel San Antonio zien. Op de eerste dag gingen we naar de Alamo. Ik heb daar denk ik al wel eens over verteld. We gingen toen met een bootje over een rivier die recht door de stad heen liep. Het was heel mooi, ook al was het een kanaal. We gingen die avond bij een echt texaans restaurant eten. Op de 2de dag gingen we naar de druipsteen grotten vlakbij San Antonio. We gingen op een tour, en daarna nog een. Op de 2de tour, was Emilio een beetje een donder steen en bleef hij de heletijd vlakbij de tour meneer. De meneer had wel wat humor dus zei hij tegen Emilio dat hij bij een plek moest gaan staan waar hij naartoe wees. Emilio liep er naar toe en er kwam een straal water out het plafond. Je kon het niet zien omdat het zo donker was dus werd Emilio helemaal nat. Mama vond toen uit dat ze haar tas boven vergeten was en hij nog steeds op de tafel lag. Toen ze terug kwam dacht ze oh, nee, want de tas was weg. We liepen naar binnen en zagen de tas bij de balie en vroegen hem terug. Het was allemaal goed afgelopen.

1 comment:

Marjon said...

Wat een leuke dingen hebben jullie weer gedaan. San Antonio lijkt me een hele leuke plaats en die grotten wil ik ook nog eens bezoeken.
Gelukkig heeft je moedewr haar tas weer terug gevonden.

Groetjes van Marjon (Vana)