Sunday, November 1, 2009

Het was gisteren Halloween. Ik wou de hele dag al beginnen. Het feest begon pas om 7 uur dus we moesten nog even wachten. Ik was als kostuum een geest met een bloedend gezicht. Als je in een pompje kneep, kwam er nep bloed over het gezicht heen. Die dag speelde we spelletjes thuis zoals schaak en dammen. Toen het eindelijk 7 uur was, kleden we ons aan en liep ik naar de plek waar het feest zou zijn. Iedereen kwam net naar buiten. Veel mensen wisten niet wie ik was omdat mijn masker over mijn hoofd had. Nathan; een van de jongens in de straat die 13 is, wou niet op de kleinere kinderen wachten dus ging ik snel even naar huis om mijn masker af the droppen (want het maakte mijn gezicht heel heet) en we begonnen. Toen we bij de huizen kwamen zeiden we: “trick or treat” en toen kregen we snoep. Op het eerste blok was er een huis met een man met een ketting zaag. Er was een bord bij het begin waar op stond:”chickens stop here”. Ik ging niet verder. We hadden maar 1 blok van de wijk gedaan, en mijn zak zat al vol dus gingen we weer terug naar onze straat. Ik dropte al mijn snoep af in een zak, pakte er een bij, en toen gingen we op weg om meer huizen te doen. We kwamen bij een huis waar ze je stroken uit de bijbel gaven. Ik vond dat wel raar want Halloween is een leuke feestdag, geen religieuze feestdag. Wij zijn ook niet gelovig. We hadden al voor ongeveer 2 uur snoep gehaald. Onze voeten waren moe en het was rond 9 uur. We gingen weer terug naar onze straat waar we snel een paar Caprisone pakjes leeg dronken. Toen we thuis kwamen, was er niemand meer bij ons huis. Toen we het snoep wogen had Emilio rond de 1400 gram snoep, en ik rond de 2800 gram snoep. Ik had dus 2x zo veel snoep als Emilio.

4 comments:

Corry said...

Wat een leuk blog heb je Fabio. Je Nederlands in nog erg goed hoor.

Cynthia said...

hoi fabio

was het halloween leuk, hoe was je verkleed?dan had je wel heel veel snoep opgehaald. Hihi(niet allemaal tegelijk opeten he hihi)

liefs Cynthia doeiiii

Marjon said...

Jeetje, dat is wel erg veel snoep.
Kijk maar uit dat je je niet misselijk eet!

Bianca said...

Bijna drie kilo snoep!? Jeetje, dat is veel! Daar doe je weken over voordat het op is, toch? ;) Lijkt me wel heel erg leuk hoor, zo'n Halloween feest. Volgens mij zag je er heel erg eng uit met dat nepbloed.

Groetjes Bianca