Sunday, April 28, 2013

Competitie met regen



Deze week had ik zaterdag ochtend een competitie. Voor de competitie moet je van 8 verschillende vakken een test doen van 50 vragen, in 30 minuten. Ik moest al om tien over vijf ’s morgens de deur uit, want de bus kwam al om kwart voor zes op school aan om ons competitie team naar de competitie te brengen. De juf had voor ons ook donuts meegenomen die we met zijn allen hadden gegeten. Toen we op de school waren aangekomen, kregen we een apart klaslokaal waar we konden blijven terwijl we aan het wachten waren voor de tests. De eerste test was een essay, en we kregen 3 verschillende thema’s waar we over konden schrijven. We hadden 50 minuten gekregen om te schrijven, en ik had geschreven over wie de “Space Race” had gewonnen. Na de essay hadden we een korte pauze, en daarna kregen we de test van muziek. We kregen een paar muziek stukken te horen en moesten daar van schrijven wie het had geschreven, waar het over ging, of hoe het stuk hete. De rest van de vragen gingen over muziek theorie. Meteen na die test, kregen we de reken test. De test had vooral meeste meetkunde en hoofdrekenen. We kregen toen weer een pauze, en daarna begonnen we met de economie test, en daarna de science test. We kregen na dat test blok een lange pauze om te lunchen, en liepen we allemaal terug naar ons lokaal om daar pizza te eten. De juf vroeg eerder aan ons wat voor pizza we wilde, en ik vroeg of ze een pizza Hawaii wilde bestellen. Ze zei toen tegen mij dat ik vast de enige zou zijn die die pizza zou eten, maar tijdens de lunch was die pizza als eerste op! Als laatste moesten we de test van taal en sociale science doen, en toen waren we klaar. We kregen toen nog een lange pauze, maar toen begon het op eens heel hard te regenen en te onweren. Het regende zo hard dat het water niveau langzaam begon te stijgen, dus waren er meerdere scholen die hun spullen pakte en met de bus terug naar hun school reden, terwijl ze nog niet eens de medailles hadden uitgereikt. Wij besloten als school ook maar terug naar school te gaan. We kregen nog niet te weten of en wat we hadden gewonnen, maar dat zullen we op maandag te weten krijgen.

1 comment:

Marjon said...

Dat was een heel veelzijdige test met al die verschillende onderwerpen. Ik ben heel benieuwd naar de uitslag.