Sunday, August 5, 2012

Mountasia


Vorige week zondag waren Emilio, Mama, en Ik naar Mountaisia geweest. We waren er al een paar keer eerder geweest, en Mama had vandaag voor Emilio en Ik armbandjes gekocht, waarmee je de hele dag zo veel kon mini-golfen, go-karten, en in bots bootjes kon rijden als je wilde. Emilio en Ik gingen als eerste karten. Er waren 2 rijen van 5 karts op de baan, en Emilio en ik gingen naast elkaar zitten. Dat was eigenlijk niet zo handig, want mijn rij mocht vertrekken voor Emilio’s rij, dus konden we niet naast elkaar rijden. De volgende keer gingen we achter elkaar zitten, en reden we een tijdje vlak achter elkaar. Er kwamen een keer een paar vervelende jongens mee karten. Ze probeerde voor je te rijden, en dan heel hard te remmen, zodat je geblokkeerd zat. Een jongen probeerde dat bij mij, maar ik zag het al een komen, dus ontweek ik hem, maar tegelijkertijd duwde de neus van mijn kart tegen het achterste stuk van zijn kart, dus kwam hij met de voorkant van zijn auto tegen de vangrail. Emilio had ook last van een jongen die de hele tijd tegen hem zat te rammen.  We gingen toen naar de bots bootjes tot dat zij weg gingen van de go-karts. Het was buiten inmiddels erg heet geworden, maar dat was niet erg, want de bots bootjes hadden water schieters. Emilio en ik gingen met onze boten aan tegenovergestelde kanten wachten, en dan gingen we zo snel mogelijk tegen elkaar aan, zodat er veel water opspatte om ons nat te maken.  We gingen rond 2 uur naar binnen om wat te drinken, want het was wel erg heet geworden. Mama, Emilio en Ik hadden een blauwe slushpuppy gedronken om wat af te koelen. Na het drinken ging ik weer buiten karten, maar na een tijdje in de zon begon ik duizelig te worden. Ik had al 10 minuten voor het karten in de rij gestaan, maar ik voelde me echt niet lekker, dus ging ik de rij uit, om weer binnen wat te drinken. Mama ging toen Emilio halen, omdat ze zelf ook wel naar huis wilde gaan, en toen reden we weer terug.

1 comment:

Marjon said...

Wat een leuke dag. Ik heb vroeger ook wel eens gekart maar het gaat me nu te hard. Mijn schoonvader had en paar jaar gereden zijn rib gebroken met het karten.