Sunday, August 26, 2012

Cross Country Meet en Feestje


Deze Zaterdag was de eerste Cross Country meet van het seizoen. De dag voor de meet kregen we onze kluisjes en sloten voor onze Cross Country spullen. Ik had toevallig een speciaal slot gekregen. Het was het enige rode slot van de hele rij kluisjes. We kregen ook nieuwe uniformen. Ze waren niet zo mooi als die van vorig jaar, maar ze zijn geel met een brede witte band op het midden waar Oak op staat. Die dag gingen we ook een ijs-bad nemen. Er waren een paar nieuwe die nog nooit een ijs-bad hadden genomen, en die waren een beetje nerveus om in het water te gaan. We vertelde ze gewoon dat na de eerste 3 minuten, je er geen last meer van hebt. De meet was wat moeilijker, omdat ik een categorie hoger liep, dus waren er snellere mensen. Bij de start probeerde ik bij Ren en Sam te blijven, maar dat lukte niet te goed, omdat er veel renners waren. Na de eerste 400 meter was ik Sam al voorbij, maar voor de hele rest van de race bleef Ren voor mij. Na de race had ik erg last van mijn kuiten, maar nadat ik een paar minuten had gestrekt, was het beter. Die avond had ik een feestje van een vriend van mij. Ze wilden ons nog een keer bij elkaar brengen om gezellig te kletsen, voordat school weer begint, op maandag. We waren eerst gaan zwemmen in het zwembad. Er was een net over het zwembad gespannen voor volleybal, maar ik gooide met een andere jongen steeds een bal heen en weer over het net. Er waren twee honden die steeds van een kant van het zwembad naar de andere kant rende om de bal te volgen; ze waren er echt dol op. Toen begon het te regenen, dus gingen we naar binnen om wat te drinken, en te kletsen. Toen de regen weer gestopt was, gingen we allemaal het bubbelbad in om wat verder te kletsen. Later aten we hamburgers, en gingen toen boven Guitar Hero spelen. Ik kon er helemaal niks van, en net toen we een ander spel wilden gaan spelen, werd ik door mama opgehaald.

1 comment:

Marjon said...

Dat lijkt me niet prettig zo'n ijsbad, brrrr.... koud.
Gezellig zo'n zwembadfeestje.