Sunday, August 12, 2012

Nog een week zomervakantie


Deze week waren we de hele week thuis gebleven. Ik had nog steeds ’s morgens training voor mijn school team. We lopen nu het meest van de hele zomer; ongeveer 60 mijl per week. Onze eerste Cross Country meet begint al om 25 augustus, voordat school begint. Deze week had de coach ook een tuinsprinkler meegenomen, en had hem op het halverwege punt gezet, zodat we lekker konden afkoelen na de eerste 2.5 mijl. Op een van de dagen deze week zat er een gat in mijn sok bij de hiel, maar dat wist ik niet, dus had ik na het lopen een wond op mijn hak, en het was de dagen daarna niet fijn om te lopen, want elke keer ging die wond weer open. Ik had ook geprobeerd met een pleister te lopen, maar dat hielp ook niet veel mee. Nu is het weekend, dus ik hoop dat mijn hiel genoeg kan genezen dat ik er volgende week geen last meer van heb. Als ik thuis kwam van het rennen was ik vaak een beetje uitgeput, dus ging ik een paar uur lezen tot lunchtijd. Na de lunch ga Ik vaak met Emilio iets van de lego bouwen. Emilio en Ik zijn nu ook van de lego een groot hotel aan het bouwen. Het is hier nu al weer erg heet. Een paar weken geleden was het elke dag aan het regenen, maar dat is nu opgehouden. Er was een meertje vlakbij ons huis dat eerst overstroomde omdat het zoveel geregend had, maar nu staat het water ruim 30 centimeter onder het normale niveau, en het gras begint geel te worden waar er geen sprinklers zijn. Emilio en Ik zijn nu ook verschillende soorten thee aan het proberen. Emilio vind bijna elke thee wel lekker, zo lang het maar geen zwarte thee is, en ik vind alleen kruiden thee lekker. Emilio’s favoriete smaak is granaatappel, en mijn favoriete smaak is perzik thee, maar ik vind de ginseng & citroen thee van Zonnatura ook heel lekker. We drinken bij de lunch vaak thee, en soms ook bij het avondeten.

1 comment:

Marjon said...

Dat lijkt me niet zo prettig, hardlopen met een blaar op je hiel.

Ik ben ook gek op thee, vooral de Thaise kruidenthee vind ik erg lekker.