Monday, June 6, 2011

Vorige week hadden we eindelijk vrij van school gekregen. We kregen vorige week maandag onze prijzen. Ik kreeg er weer een van wetenschap, en dat is de derde. Elk jaar heb ik er een gekregen. Ik dacht ook dat ik de prijs zou krijgen waarvoor je elke dag van het jaar op school moet zijn, maar voor een of andere reden kreeg ik die niet, ook al was ik elke dag op school geweest. Het komt misschien van veel naar de orthodontist te gaan, of misschien dat we een dag eerder weg moesten om naar een track meet te gaan. Op de laatste dag deden we bijna niets. Het eerste uur keken we Mythbusters, en dat was wel leuk. Ze probeerde met iets op water te lopen, maar dat lukte niet. Toen probeerde te zien of het mogelijk was om een Ninja zwaard te stoppen met je blote handen, maar dat lukte ook niet. Het 2de uur mochten we naar beneden om een kaneel rol te eten, en wat te drinken. We keken het 3rde uur nog een foto video van momenten tijdens het jaar. Het 4de uur gingen we weer terug, en had ik mijn laatste uur Frans van het jaar. We leerden niets nieuws, maar we hadden wel plezier om met elkaar te praten en elkaars jaar boeken te signeren. Daarna gingen we naar lunch, en toen naar het feestje in de gym. Ik had niet zo veel plezier omdat ik niet zo veel van dansen hield. Het was niet erg, want er was drinken en eten, dus je hoorde mij niet klagen. Een liedje was Thriller van Michael Jackson, en toen begon een groep van 20 mensen alle passen er op te doen. Er kwam echt een kring om hun heen van mensen die camera’s hadden. Na het feestje nam iedereen afscheid, en waren we klaar om naar huis, en uit eindelijk naar Klein Oak te gaan!

1 comment:

Elke said...

Fabio, ik vind het heel knap van je dat je hier regelmatig in het Nederlands blijft schrijven!
Je hebt dit schooljaar duidelijk weer je best gedaan, zowel voor je vakken als voor je sport. Dus nu kan je volop genieten van de zomervakantie!
Mijn zoon moet hier in Canada nog tot einde juni naar school. Hij heeft 28 juni zijn laatste examen (Philosophy). Maar hij zit al in grade 11/12.