Sunday, April 10, 2011

De nieuwe fiets, en meer

Vorig weekend hadden we mijn fiets in elkaar gezet. De fiets was niet moeilijk om in elkaar te zetten, en na 30 minuten kon ik er al mee fietsen. Ik kon nog maar net met mijn voeten bij de grond komen want de wielen waren erg groot. De banden zijn ook vrij dun, en daarom is de fiets dus zo licht dat hij makkelijk van de grond afgetild kan worden. Ik vind het heel fijn hoe je maar een knopje hoeft in te drukken om van een versnelling naar de andere te gaan. Er zitten 21 verschillende versnelling opties op, dus voor elk terrein en elke wind snelheid zit er wel iets bij. De remmen reageren ook heel goed, en zijn ook heel sterk. Als ik snel ga, en ik rem met de achterwielremmen, en de voorwielremmen, dan stop ik meteen. Mijn Track seizoen op school is nu over, maar Ik ga nu met de Flyers track club lopen. Er was op donderdag een meeting op een school, dus reden we daar naartoe. Toen we daar kwamen, konden we de meeting niet vinden. We hadden de coaches gebeld, maar die kwamen allemaal uit op een antwoord apparaat, dus belde we de moeder van Erica, om te vragen waar het was (Erica doet ook mee met Flyers). Ze vertelde ons dat ze een foldertje had gekregen waar in stond dat de meeting in een ziekenhuis was. We stapten de auto in, en reden naar het ziekenhuis toe (een beetje een ironische plek voor een sport club =) ) en zagen daar dat de meeting toch op de school was waar we net vandaan waren gekomen. We reden helemaal terug naar de school, en eindelijk hadden we het gevonden. Ik ben van plan met deze track club wat meer events te lopen dan alleen maar de 2400. Hier kan je kiezen, dus heb ik de 800 meter, 1500 meter, 3000 meter, de versprong, de hink-stap-sprong, en de 4x800 meter estafette. Ik weet niet of ik die allemaal mag lopen, maar ik zie het wel.

1 comment:

Marjon said...

Dat zijn een hoop versnellingen zeg. Ik heb er maar vier op mijn fiets.

Dat was niet zo goed geregeld met die meeting.