Sunday, April 3, 2011

Mijn Verjaardag

Deze week was het op 31 maart mijn verjaardag. Ik had me er de hele week al op verheugd, maar donderdag kwam veel sneller dan dat ik gedacht had. Die morgen was ik al vroeg op gestaan omdat ik moest oefenen voor het hardlopen. Ik was nog iets vroeger dan normaal opgestaan omdat ik nog tijd wilde hebben om cadeautjes uit te pakken. Ik zag de fiets al meteen staan, want die was een beetje moeilijk om in te pakken. Ik had deze fiets uitgezocht omdat hij er heel mooi uit zag, en omdat hij heel fijn in de winkel reed. Ik had een beetje van mijn eigen zakgeld bij gedragen om hem te betalen. We hebben hem nog niet in elkaar gezet, maar dat komt dit weekend vast wel. Ik had van Emilio een boek gekregen met allemaal vogels er in. Als je het nummer van de vogel in drukte op het kleine schermpje, dan hoorde je het geluid van de vogel. In het hele boek waren er 200 vogels, dus dat is veel waar ik naar kan luisteren, en waar ik over kan lezen. Ik had van Tante Manuela 2 magazines gekregen over het voetballen van Donald Duck. Dat is ook wel leuk om een keer in de zo veel tijd iets Nederlands te lezen. Van Opa en Oma had ik 10 stroop wafels en een film van de brief voor de koning. Jammer genoeg had ik die film al, maar de stroopwafels waren wel fijn om te hebben want die heb ik misschien al een jaar niet meer gegeten. Van oma, en de Kasbergen’s had ik nog wat geld gekregen. Ik zal nog even kijken wat ik daarmee ga doen. Ik had die dag een atoom bom op mijn Facebook pagina aan mensen die mij een fijne verjaardag wensten. Ik had die dag ook een Track meet, waar ik 4de was geworden. Dit was een van de fijnste verjaardagen die ik tot nu toe heb gehad.

2 comments:

Marjon said...

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Zo te lezen heb je een hele leuke dag gehad.
Hebben jullie de fiets al in elkaar gezet?

Fabio said...

Ja, we hebben de fiets nu in elkaar gezet. Het is een Schwinn, (als ik dat nog niet gezegd had) en hij reid heel fijn. het is net alsof je boven de grond sweeft. Het trappen get ook heel makkelijk. De fiets heeft 7 acterwiel versnellingen, en 3 voorwiel versnellingen. Ik zal kijken of ik er met mijn volgende bericht een foto bij kan zetten...