Sunday, March 27, 2011

Deze week waren Emilio en Ik weer terug naar school gegaan. Het was wel fijn om vrienden weer te zien. We hadden ook deze week weer een track meet. Deze keer was hij bij Klein Collins, de hoge school waar Emilio en ik een paar jaar geleden ook zwommen. We gingen zoals bij elke meet weer met zijn allen op de bus. Toen we daar aan kwamen, gingen we allemaal onder de tribunes zitten omdat het best heet was buiten. Er waren kleine kamertjes onder de tribunes waar we in konden klimmen. Daar hadden we onze spullen gezet. Het was net een soort hotel. Ik zat samen met een van mijn vrienden in een “hotel kamer” met 2 kamers. We konden vanaf de kamers de hele baan zien waar wat jongens aan het oefenen waren, en aan het op warmen waren voor hun events. Toen het tijd was, klommen we met onze spullen naar boven zodat we makelijker bij onze spullen konden komen toen we klaar waren. We gingen deze keer tegen Doerre en Schindewolf lopen. Ik had de hele dag al spierpijn van het sprinten van de dag daarvoor. Ik had geprobeerd elk uur een glas water te drinken, en tussen de klassen door had ik dat ook nog gedaan, maar mijn benen deden nog steeds zeer. Het opwarmen ging dus een beetje lastig. We gingen toen het zo ver was, op de baan staan om te beginnen. Het geweer ging af, en we waren zo weg. Ik stond bijna in het midden bij de start, dus was er een grote groep mensen voor mijn. Ik nam een sprint en ging zo om ze heen. Ik was ongeveer 6de. Ik probeerde de hele race bij Ren te blijven, maar op de 2 laatste ronde lukte dat niet meer. Op het einde hoorde ik Erica steeds dichterbij komen, want de jongens en meisjes liepen samen. Ik zag haar mij bijna voorbij gaan uit mijn ooghoek, dus ging ik zo snel als ik kon over de finish. Ik liet Erica zo in het stof, want zij heeft niet zo’n goede eindsprint als ik. Ik was uiteindelijk 7de.

1 comment:

Marjon said...

Goed dat je van Erica hebt gewonnen, knap gedaan hoor!