Friday, January 14, 2011

week na de kerst vacantie

Deze week waren we weer terug op school. KAC is er ook weer end dit jaar had ik weer een plek op het wetenschap’s team gescoord. Uit de 50 vragen, had ik er 48 correct, en dat was de meeste van iedereen uit de hele school die de test hadden gedaan. Er waren 3 mensen gekozen voor elke leeftijd Groep. De 2de meeste vragen was 42 uit 50. We leren nu in wetenschap over sterren, en het heelal. We leren ook over de verschillende soorten golven, zoals X-ray’s, Gamma rays, en licht. Deze vrijdag waren er maar 7 mensen in elk les uur, omdat er veel mensen in de band zitten. Het was dus lekker stil, en konden we zelfs in het 2de les uur naar liedjes luisteren van iemands IPod omdat de juf daar heel aardig is. Op elke woensdag na school, gaan we oefenen in een ander lokaal, dat is wel leuk. De eerste keer kregen we popcorn en iets te drinken, we kregen ook nog werk boeken om vragen in te oefenen. Zo rond februari Gaan we naar de echte test toe, die dit jaar op Wunderlich is. Deze week Gaan alle kerst decoraties. De Kerst bomen, en sneeuw bol die gaan de kliko in, omdat ze stuk zijn, en we gaan dan volgend jaar weer nieuwe kopen. Vandaag was Jack ook nog komen spelen. Ik had hem een hele tijd niet gezien omdat hij voor de kerst vakantie naar Schotland was gegaan. Hij kwam pas vorige week woensdag terug. Ik moest snel nog even lopen voordat hij kwam, en het was redelijk koud buiten. Het was koud genoeg om mijn oren gevoelloos te laten, dus dat was een heel raar gevoel. Ik was lekker onder warm water gaan staan, zodat ik het ijs van mijn oren kon smelten =) .

No comments: