Sunday, January 16, 2011

4 daagse weekend

We hebben deze week 4 dagen vrij. Ik had er niet zo veel zin in omdat ik het nu leuk vind om naar school te gaan, en nieuwe dingen te leren. We zouden vrijdag vrij krijgen, en dan hoefde we niet meer naar school tot de volgende week dinsdag. Ik had op vrijdag mijn telescoop weer tevoorschijn gehaald om naar de maan te kijken. Ik heb nu een best goede telescoop, en op zijn best, zou ik makkelijk de kraters van de maan kunnen tellen als ik daar de tijd voor had. Ik vind het nog steeds fascinerend hoe er gewoon een gigantische bal steen om de aarde heen vliegt. Ik kon wel mooi de kraters zien, maar het was die dag een beetje te bewolkt om naar stèren te kijken zonder storing. Op zaterdag had Blake weer een feestje bij hem thuis. Ik was als eerste aangekomen, en we gingen even een stuk van een Franse film kijken. Blake en Ik gingen daarna met een van zijn poezen; Kia, spelen. Blake had een stok met een touwtje er aan waar een pluizig bolletje aanvast zat, en als je dat dan in de lucht hield, dan sprong Kia er achter aan, en maakte soms ook een koprol in de lucht. Na enkele minuten kwamen de andere vrienden er ook aan, en speelde we Call of Duty Black OPS tegen elkaar. Ik was daar helemaal niet goed in natuurlijk, dus ik verloor steeds. Later kwam de pizza, en keken we een film met zijn allen. Na dat die film over was, ging de rest de film Legion kijken, en die vond Ik, Ren, en Dan te eng, dus gingen we in Blake’s kamer een Race spel spelen. Om de 5 minuten hoorde we iedereen gillen, en dat bracht ons tot een idee. Dan zou achter de bank langs sluipen, en dan tevoorschijn springen om een van de jongens te laten schrikken. Het was een kompleet succes, en hij kwam achter dan aan rennen, en toen wilde hij de film ook niet meer zien.

No comments: