Sunday, November 28, 2010

Thanksgiving

Deze week hadden we de hele week vrij omdat we thanksgiving hadden. We hadden bijna de hele week buiten gespeeld met de kinderen uit onze straat. We hadden verstoppertje gespeeld en hadden ook rond gefietst. Het weer bleef wel lekker koel dus we gingen niet zo snel zweten. Adri had op donderdag ook kalkoen klaar gemaakt met als vulling paprika ui en gehakt balletjes. De kalkoen was best groot, dus we hadden hem eerst een paar uur in een grote pan zout water laten staan. Toen we klaar waren om hem te bakken, stopte we de vulling er in, en ging hij de oven in. Naar een paar uurtjes konden we er lekker van smullen. We hadden hem echt niet de eerste dag op, maar ik had ergens gelezen dat de man die de meeste hotdogs in een maaltijd op kon eten, zou proberen om voor thanks-giving een hele kalkoen op te eten. Ik vraag me af of het hem gelukt is. De tweede dag hadden we lapjes vlees van de kalkoen gesneden om die zo op te eten, en als toetje had ik ook nog limoen taart gemaakt. En op de derde dag hadden we de overige stukken kalkoen in een rijst gerecht gebruikt. We zijn ook nog dit weekend voor een nieuw huis gaan kijken om naar te verhuizen. Ik weet niet echt waar om, maar ik vind het niet erg zo lang ik maar naar Klein Oak ga (de hogeschool waar al mijn vrienden ook naartoe gaan). We hebben al een best mooie wijk gevonden die nog in de groei is. We gingen eerst voor een nieuw huis in de wijk kijken, maar dat kon niet omdat de wijk al helemaal volgebouwd is. Het mooiste huis waar we waren gaan kijken had ook een kleine bioscoop in het huis, maar die zouden we echt niet kunnen kopen want die koste meer dan 1 miljoen dollar!

1 comment:

Marjon said...

Wat spannend dat jullie gana verhuizen. Ik zou ook wel een huis met een bioscoop willen hebben maar een miljoen zou mij ook te duur zijn.