Sunday, December 5, 2010

Sinterklaas

We waren gisteren weer naar stukken land gaan kijken voor het huis, maar hadden nog niets gevonden. Toen we terug kwamen waren we naar Chili’s gegaan om wat te eten. Emilio en ik hadden spare ribs en frietjes gedeeld, en ik had als toetje nog een witte chocolade cake met ijs getrakteerd van mijn zakgeld. De volgende dag was het Sinterklaas, maar ik dacht niet dat we cadeautjes zouden krijgen. De volgende dag keek ik naar beneden naar de openhaard, maar er waren geen cadeautjes, dus bleef ik lezen tot 9 uur wanneer ik met Emilio kan spelen. Ik had mijn Lego Ferrari vrachtwagen die ik ooit van papa voor mijn 9de of 10 verjaardag had gekregen, mee genomen om mee te spelen. Emilio wist zeker al overall van en zij dat hij om 3 uur in de nacht wakker was geworden om te kijken of er cadeautjes waren. Hij had toen gevonden dat ze in de ronding van de trap lagen wat van boven niet makkelijk te zien was! We bleven maar wachten tot dat Adri en mama eindelijk uit hun kamer kwamen. We gingen toen lunchen, en hierna konden we eindelijk de cadeautjes open maken. Als eerste hadden we de “zak van Sinterklaas” open gemaakt, en vonden 4 cadeaus. Ik had een boek gekregen van oma en Oma Andrean wat het gevolg was op het beroemde boek, De Brief Voor de Koning. Emilio had een bulldozer van lego gekregen. We hadden beide ook nog een chocolade letter gekregen! Emilio en ik hadden ook allebei een belletje gekregen om aan de deur te hangen voor het kerst seizoen. Emilio had ook nog 4 kleine stockings; die sok die je aan de openhaard hangt, gekregen voor zijn knuffels. Ik had ook een Yo-Yo gekregen waar ik de hele rest van de dag mee had gespeeld. Wie wist dat zo’n lang geleden ontworpen idee, zo veel plezier op zou kunnen leveren!

1 comment:

Marjon said...

Jij boft maar dat ze bij jullie thuis Sinterklaas én Kerst vieren.
Leuk, een jojo, daar heb ik vroeger ook veel mee gespeeld.