Sunday, June 6, 2010

Blake's Feestje

Op vrijdag had ik de awards gekregen. We moesten eerst in rijen gaan zitten op de stoelen waar onze namen op waren gezet. We werden een voor een geroepen en dan mochten we het podium op lopen om onze awards the halen. Ik had een award voor science gekregen, en een award omdat ik er elke dag van het school jaar was. Niet veel mensen waren elke dag op school. Het was heel grappig met een kind, want hij had een award gekregen omdat hij er alle dagen was, maar het bleek dat hij er die dag niet was! Er waren maar 2 mensen die een award hadden gekregen voor koor, een jongen en een meisje, en Jack was als jongen uit gekozen.
Op zaterdag, was het Blake’s verjaardag’s feestje. We gingen naar een Japans restaurant waar ze met een grill voor je ogen alles klaar maakten. Het was de afspraak dat we daar om 5:30 in de avond zouden zijn, maar omdat ik heel dichtbij woonde, was ik 5 minuten vroeg. Ik keek naar binnen en ze waren er nog niet dus moest ik even wachten. Toen iedereen er was, bestelde we eten en kwam de kok het voor ons klaar maken. 6 van de 8 mensen die Blake had uitgenodigd, hadden het zelfde eten besteld: teriyaki steak. Nadat we in het restaurant hadden gegeten, zou de limousine ons op komen halen, maar ze hadden geen limousine gehuurd omdat elke chauffeur een minimum van 4 uur wilde hebben, en dat was te duur. We reden gewoon naar Blake’s huis en hadden daar gezwommen en gespeeld. We hadden ook nog de film ZombieLand gekeken met zijn allen. We werden om 11 uur opgehaald, maar de tijd was zo snel voorbij gevlogen, dat het voelde alsof ik daar maar 1 uur was!

1 comment:

Marjon said...

Gefeliciteerd met je awards!

Wat een leuk feestje heb je gehad bij Blake, wel jammer dat het ritje met de limousine niet door ging.

Sushi vind ik helemaal niet lekker. het ziet er wel heel mooi uit maar ik houd helemaal niet van vis, zeewier en plakrijst.

Jij kijkt wel enge films zeg! ik houd wel van thrillers maar naar horror films kijk ik niet, dan doe ik geen oog meer dicht.

Groetjes Marjon