Sunday, June 27, 2010

H&H Ranch met Jack

Gisteren ging ik met Jack naar de H&H ranch. Ze hadden daar allerlei soorten dingen te doen zoals bij de Dewberry farm. We gingen eerst even zitten om wat zonnebrand op the smeren. We liepen toen naar trap bootjes die je over een meer kon varen. Het was wel leuk, maar omdat het zo heet was konden we er niet echt lang in blijven. We gingen hierna naar een hele hoge opblaasbare glijbaan zo hoog als een huis, en ik gleed toen weer terug naar beneden. Het ging heel snel want de glijbaan was heel stijl. Ik was een paar keer van die glijbaan af geweest. Op een van de laatste keren, schoon de zon recht op the treden die je moest gebruiken om naar boven te komen, dus waren ze gloeiend heet. Ik vond dat pas te laat uit en pakte heel goed aan het touw vast en liet mijn voeten van de treden af komen. Ik moest toch verder, dus ik had mezelf de laatste 7 treden had naar boven geklommen. Op alle keren daarna, hadden ze een mevrouw helemaal bovenaan de glijbaan gezet die water op de treden sproeide, zodat het niet meer zo heet was. Er was ook nog een Lazy River waar je met een zwemband rond kon dobberen, of gewoon in kon zwemmen. Ze hadden ook heel veel gratis dingen. Je kon gratis een foto van jezelf laten maken met een “Green Screen”zodat ze er een achtergrond bij konden zetten. Het leek dan alsof je net in die plek was. Er was als laatste nog een trampoline met bungees waar je heel hoog mee kon springen, en zelfs koprollen mee kon doen in de lucht. Het was pas mijn eerste keer dus ik had nog geen koprol gedaan maar het was wel leuk om zo hoog te kunnen springen. Het was ook wel zwaar werk om elke keer weer terug naar boven te komen.

1 comment:

Marjon said...

Heerlijk zo'n dagje waterpret. Wat ziet dat er leuk uit die H&H Ranch (ik heb even gegoogeld)daar zou ik me ook wel een tijdje vermaken.

Heerlijk zo'n hele hoge glijbaan alleen jammer dat hij zo heet was.
Ik woon vlak bij het strand en als het een paar dagen heel warm is zoals nu (het is hier bijna 30 graden Celcius) dan is het zand heel heet aan je voeten, het doet gewoon pijn.