Sunday, June 20, 2010

De Divisionals Meet 2010

Deze week hadden we weer de divisionals meet. Ik had mijn alarm gezet voor kwart over vijf, zodat ik nog 15 minuten had om een beetje wakker te worden, maar ik was weer in slaap gevallen dus toen had Adri mij wakker gemaakt. We hadden snel iets gegeten, en toen gingen we weg. Ik wilde helemaal niet gaan zwemmen omdat ik het voetbal wilde kijken van Nederland tegen Japan. We kwamen aan en gingen in de gym zitten met onze spullen. We hadden al snel de warm-ups, dus moesten we al onze spullen aan hebben. We hadden 4 keer in gedoken, maar het was wel moeilijk om goed in te duiken, want het blok was veel hoger boven de grond dan de blokken bij ons zwembad. Nadat de warm-ups over waren, moest ik al meteen weer gaan zwemmen, want ik had event 1. Het was de 100 yard borstcrawl. Ik heb daar een enorme hekel aan, maar ik ben er redelijk goed in. Ik kwam uiteindelijk als 12de binnen, dus kreeg ik een licht blauw lintje. Toen we weer terug in de gym waren, had Adri van Debby een SMS gekregen dat Nederland 1-0 Japan had verslagen. Ik was daar best blij om en mama pakte al meteen haar oranje Holland hoed en zette die op. Ik had als 2de de 50 yard borstcrawl. Ik had daar geen lintje voor gekregen. Als 3rde had ik de 50 yard schoolslag, en daar had ik misschien een lintje gekregen, maar dat weet ik niet, want we gingen al weer weg nadat Emilio klaar was. Ik heb nu thuis best wel veel lintjes. Ik heb er meer dan 25, en de meeste zijn van het zwemmen. Ik was die avond vroeg naar bet gegaan want ik was heel moe van het zwemmen. We keken na de meet de score op bij het internet en we hadden uit gevonden dat we als 3de van de 5 teams hadden geplaatst.

1 comment:

Marjon said...

Dat was een vermoeiend maar sportief dagje Fabio. Mara je hebt weer wat lintjes aan je verzameling toe kunnen voegen. Dat is best veel 25 lintjes.

Goed hé dat Nederland gewonnen heeft. Jammer dat jullie de wedstrijden niet zo goed kunnen volgen omdat ze zo vroeg gespeeld worden.