Sunday, May 30, 2010

Zomer, en het bijna het eind van school

Het begint hier in Spring weer heet te worden. We hebben al 2 weekenden thuis gezwommen, en ik ben in die 2 weekenden minstens 1 keer verbrand. School is ook bijna over, dat vind ik wel jammer. Donderdag is onze laatste dag school, en maandag hebben we vrij, dus ik hoef nog maar 3 dagen naar school. Ik krijg op dinsdag ook nog een award ergens voor, maar dat is nog een verrassing. We hadden op zaterdag een oefening sessie van 1.5 uur, dus dat was wel lang. We hadden alle zwem slagen geoefend, maar ik vond het niet zo fijn want het was heel heet, benauwd, en mijn zwem bril werd heel waterig. We hadden vrijdag een hele rare dag. Omdat de laptops opgehaald werden, bleven we voor 3 les uren in onze eerste klas. We gingen toen naar onze 4de klas, en toen weer terug naar de eerste. We bleven daar voor 2 les uren en gingen toen naar ons 7de les uur. Omdat er bijna niks te doen was, mochten we in onze klassen films kijken, zoals Happy Feet, en Shark Tale. Het was leuk, maar in ons laatste uur, was iedereen heel hyper want we hadden bijna de hele dag stil moeten zitten. Ik ga deze zomer ook summer school doen, en niet omdat ik slechte cijfers heb, maar omdat ik vooruit ga werken. Ik hoef dan niet meer die klas te doen op de hoge school. We kregen deze week ook de scores van de TAKS testen. De TAKS zijn de testen die je moet nemen om te zien of je door naar het volgende jaar mag. Op de reken test had ik een 100 gekregen, en dat was precies waar ik zo hard voor had gewerkt. Op de schrijf test had ik een 3 van de 4 mogelijke punten gekregen voor het verhaal wat ik had geschreven, en een 95 voor het stuk waar je verhalen moest wijzigen waar ze incorrect waren. Op de lees test had ik een 90 gehaald, dus ik was er heel blij mee.

1 comment:

Marjon said...

Goh, dat hoor ik niet veel dat iemand het jammer vindt dat de school bijna over is. Mijn kinderen zijn altijd heel blij als het vakantie is.
Maar het is natruurlijk ook wel heel leuk als je films kijkt in de klas :)

Knap van je dat je summerschool helemaal uit jezelf gaat doen, dat zie ik de scholieren in Nederland niet zo snel doen.

Wat een mooie scores had je op je testen, je mag trots op jezelf zijn.

Spannend dat je een award krijgt, ik ben heel benieuwd waar die voor is.