Sunday, May 23, 2010

Stingrays VS Gators

Deze week hadden we weer een zwem meet en op vrijdag was ik met Blake gaan lopen. Blake had nieuwe schoenen gekregen die bijna 2 keer zo groot waren als die van mij. Hij had mij ook een uitnodiging gegeven voor zijn verjaardag’s feestje die hij bij een Japans restaurant zou houden. Een limousine zou ons daarna dan op komen halen, en dan zouden we nog bij Blake’s huis uit hangen. We moesten tegen de gators zwemmen, de zelfde als waar we 2 jaar geleden van hadden verloren. We moesten om 6 uur opstaan maar ik was om 5:45 al wakker. Ik pakte mijn spullen en at ontbijt. Net toen ik klaar was, werd Emilio pas wakker. Toen mama en Adri ook wakker waren, reden we naar het zwembad toe want het zwemmen was bij onze wijk. Het werd al heel snel heel heet buiten, en toen er in een veldje 100 meter verder de sprinklers (water sproeiers) aan gingen, renden er heel veel mensen naar toen om af te koelen. Ik was weer een klein beetje sneller met de school slag geworden. Emilio had met de school slag 2de plaats gehaald, het enige wat hij nog verkeerd deed was dat hij de hele tijd om zich heen zat te kijken om te zien hoe ver de anderen waren. Ik hoefde geen borstcrawl te doen, wat heel raar was, want meestal heb ik borst crawl. Ik had in plaats daar van de vlinder slag. Ik ben heel slecht in de vlinder slag dus ik kwam als laatste. Toen het zwemmen over was, gingen we naar huis en hadden we uit gevonden dat wij hadden gewonnen met 380 tot 274. We hadden thuis nog even gezwommen en ik ging die avond vroeg naar bed want ik was erg moe van het zwemmen. Mama zij dat ze tijdens de nacht nog naar mijn kamer was gekomen, en dat ik met haar had gepraat, maar ik kon me er niks van herinneren.

1 comment:

Marjon said...

Zooo, die heeft ook grote voeten die Blake! Of heb jij zulke kleine voetjes?

Goed dat je je tijd op de schoolslag weer verbeterd hebt. Vlinderslag vind ik ook heel moeilijk en vermoeidend.

grappig dat je praatte in je slaap. Dat deed ik vroeger ook altijd. Ik hield dan hele verhalen maar gelukkig verstond niemand het :)

Wat spannend dat je opgehaald gaat worden in een limousine bvoor dat verjaardagsfeestje, sjiek hoor!

Groetjes van Marjon