Sunday, May 9, 2010

Mock meet

Deze zaterdag hadden we de mock meet voor het zwemmen. Dit is de meet waar ze al je begin tijden neer zetten. Er was geen ander team waar we tegen moesten zwemmen. Ik had de dag voor de meet met Blake 5.5 mijl gelopen, dus mijn voeten waren erg moe. We moesten om 5:45 s’morgens op staan. Ik at als ontbijt een appel en een stuk van het brood wat gisteren nog niet op was gegaan. Ik was als eerste klaar omdat ik geen moeite heb met vroeg op staan. We reden naar het zwem bad en pakte daar onze spullen uit. Ik ging meteen met Emilio mijn events halen. Ik had 1, 25, 35, 45, 55, en 65. Ik was niet blij dat ik nummer 1 had, want dat betekende dat ik als eerste moest gaan, en het was de 100 yard borstcrawl. Emilio moest eerst op warmen, en 30 minuten later, ik ook. Om 8:10, begon de meet en moest ik op de bank gaan zitten om te wachten. Er waren maar 3 mensen in het event, maar ik was toch niet zo heel snel. Ik stond op het blok, en toen de meneer de buzzer af zette, sprongen we het water in. Ik had goed gedoken, maar ik kwam wel als laatste. Ik ging daarna naar Emilio kijken. Toen hij moest duiken, sprong hij en deed bijna een koprol maar kwam nog net goed uit. Ik moest als 2de nog een keer borstcrawl zwemmen, als 3rde de school slag. Ik had uit eindelijk verbeterd met alle events, behalve de school slag, omdat ik daar al zo goed in was. Adri moest ergens op nemen, dus die ging halverwege weg. Toen Emilio en ik klaar waren met onze events, mochten we allebei nog een snoepje. We bleven nog een tijdje kletsen met wat vrienden, en ze schoten flessen dopjes de lucht in met druk die ze op een flesje hadden gezet. Toen gingen we naar huis

1 comment:

Marjon (vana) said...

Ik ben even een paar dagen naar Londen geweest dus ik liep even achter met je berichtjes.
Maar ik ben weer bijgelezen nu.
Goh, dat je nu ook al aan het zwemmen bent, jij bent wel heel sportief hè!
En wat goed dat je je meeste tijden verbeterd hebt. Een hele prestatie hoor.