Sunday, February 28, 2010

Ziek

Deze week hadden we in wetenschap Chia beestjes gemaakt. We pakte een voet sokje; de gene die je in de schoenenwinkel moet hebben als je blote voeten hebt. We deden er zaagsel in, en daar boven op de Chia zaadjes. we lijmde er ogen op, een mond, en maakte een neus. We stopte ze toen in het licht. ze zijn nog niet uit gekomen, maar op maandag vast wel. Dit weekend was ik ziek. Het was niet leuk. Ik had hoofdpijn en spier pijn. We hadden die dag pannenkoeken, maar daar had ik niet zo’n zin in. Ik had er 2 op, en ik had nog honger, maar ik nam geen andere pannekoek meer. Ik kon de ruimte die over was, vullen met bouillon. Ik had de bouillon snel opgegeten en ik ging toen snel naar boven en in de douche. ik had de douche zo heet mogelijk gezet zodat ik aan de binnenkant en de buitekant warm werd. ik poetste toen mijn tanden en ging toen lezen. ik vond het fijn om te lezen, omdat het calmerend was, maar ik had hoofdpijn en ik wou gaan slapen. ik werd in bed gelegd, en ik had een fles water bij mijn bed staan, waar ik soms van dronk. ik ging slapen en werd weer wakker. ik dacht dat het s'morgens was, maar het was pas 10 uur s'avonds. ik dronk eerst even wat water, en ging toen naar de WC, en viel daarna weer in slaap. ik werd nog een keer om 12 uur wakker. ik had er genoeg van. ik wou gewoon gaan slapen en dan de volgende dag wakker worden. ik werd eindelijk de volgende dag wakker. ik had nog steeds hoofdpijn en had moeite met opstaan. ik had ongeveer 2 uur late geen hoofdpijn meer. we waaren van plan te gourmetten met jack en zjin ouders, maar jack was ook ziek, en hij had ongeveer de zelfde ziekte als ik. Het ging dus niet door, en dat was dus jammer.

1 comment:

Marjon said...

Wat naar dat je ziek bent Fabio. Als je geen trek in pannenkoeken hebt moet je je wel erg rot voelen!
Ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt want je mist zo allerlei leuke dingen zoals gourmetten.

Beterschap,

Marjon (vana)