Sunday, February 21, 2010

Track, en KAC

Deze week was heel erg druk voor mij. Ik moest bijna de hele week na school en voor school trainen. De enige dagen dat het niet hoefde, was op dinsdadag, omdat ik een geknuesde pols had omdat ik was gevallen, en op woensdag omdat we die dag smorgens moesten trainen, maar dat wist ik niet omdat ze dat bij de meeting van disdag hadden verteld, en daar was ik niet bij. Ik heb op allebei die dagen well nog zelf gelopen. Ik had op donderdag de eerste Track Meet. Ik moest de 2400 meter lopen. Het was well moeilijk, want een jongen van mijn school die bleef steeds nek aan nek met mij. Op het laatste moment begonnen we te sprinten. Ik was sneller dan hem en begon voor hem te trekken, maar net 5 meter van de finish, kwam hij weer voor mij en waaren we bijna naast elkaar over de finish gekomen. Het was misschien maar een verschill van 0.5 seconden. Ik kwam op de 4de plek van de 10 kinderen die mee deden. Ik was die avond heel moe en viel snel in slaap. Ik moest de volgende dag naar de KAC competietie. Hij was op mijn school, dus we mochten ongeveer 1 uur en 45 minuten eerder uit school om naar de competitie te gaan. We kregen een zakje met spelletjes en dingen er in om te doen. Veel mensen lieten die zakejes gewoon rond slingeren en deeden er nooit meer iets mee, dus had ik de potlooden en rubber eentjes uit gehaald. Er waren ook veel lekkere dingen zoals koekjes en snoepjes, je moest alleen zelf je drinken kopen. Ik had historie, en mijn deel was pas als laatste dus ik moest het langste wachten. Toen de tijd endelijk kwam, liepen we allen mensen die de test moesten nemen, naar de kamer toe waar we gingen testen. Bij de prijs uitreiking had ik jammer genoeg weer niks gekregen, maar ik had mijn best gedaan.

No comments: