Saturday, March 6, 2010

mijn 70ste bericht

Deze week had ik weer een track meet. Het was bij een hoge school die in een ander school district was. Ik ging eerst naar school, en toen na school moesten we om kleden en een bus in stappen. We gingen met een school bus. Ik ging zitten en we reden met de bus naar de school. 2 keer was de coach bijna in een ongeluk gekomen. Dat was niet fijn geweest. We zette onze spullen in de goede plek en begonnen klaar te maken. Ik mocht evern wachten, want ik hoef niet als eerste. Ze roepte ons om te komen rennen. We liepen gauw naar de start toe. We moesten eerst in teekenen, zodat ze wisten dat we er waren. We moesten dat doen, maar we wisten niet by wie. Toen we dat wel wisten, was hij aan de telefoon dus moesten we wachten. Het start pistool ging toen af. We hadden de race gemist. We liepen weer terug en bleven kijken als onze beste renner, 2de was. Hij was op de 2de plek gefinishd, dus dat was wel goed. Ik bleef voor de rest van de meet kijken. Het was wel leuk. We hadden wat eten en drinken mee genomen dus we hoefde niks te kopen. We gingen ook nog even onder de tribunes zitten. We kwamen heel dicht bij de mensen die aan het rennen waren; ongeveer 1 meter weg. Er zat wel hek voor dus we konden niks doen. Er kwamen soms mensen lanks lopen en dan zeiden we allebei: “hallo”. Dan keken ze boven ons naar de tribunes, maar konden niemand zien die het had gezecht en liepen ze door, maar dan zeiden we “ hier beneden” en dan keken ze naar ons en zeiden “oh”. Het was de hele dag leuk, en thuis at ik spaghetti. Ik was nog steeds een beetje ziek dus ik ging snel naar bed want ik was moe.

1 comment:

Marjon said...

Gefeliciteerd met je 70e bericht Fabio.Dat zijn er al heel veel!

Niet zo slim van die coach zeg dat hij twee keer bijna een on geluk had. Gelukkig is het goed afgelopen.

Wat een plezier hadden jullie onder de tribunes, dat was vast lachen geblazen.

Groetjes van Marjon (vana)