Sunday, February 14, 2010

Track

Deze week begonnen wij met training voor track. Track is atletiek. We hebben ver springen, de hink-stap-sprong, horden lopen, en kogel stoten. We hebben er allemaal voor getest. Ik heb het alleen maar bij het ver lopen gehaald. Ik wilde ook nog ver springen doen, maar daar was ik nog niet snel genoeg voor, dus dat probeer ik volgend jaar. Het ding wat niet zo fijn is, is dat we na school moeten oefenen en niet voor school. Ik hoef nu niet meer thuis te rennen want dat doe ik al tijdens en na school. Het is alleen niet zo fijn dat het kampioenschap op mijn verjaardag is. Maar het is ook wel weer leuk want als we winnen, heb ik dan een mooi verjaardag’s cadeau. We moesten deze week vrijdag voor 15 minuten rennen zonder te stoppen, toen mochten we een pauze hebben van maar 1 minuut, en toen moesten we weer 15 minuten rennen. Het was ook helling opwaarts en afwaarts dus dat maakte het nog moeilijker. Toen ik klaar was, was ik heel moe en toen ik thuis kwam ging ik eerst even 15 minuten lezen om even af te koelen. Ik was op zaterdag naar Jack; een van mijn vrienden, geweest. Toen we daar aan kwamen, vroegen ze of ik mee uit eten wou komen. Ik vond dat wel leuk dus ik zei ja. We speelden eerst thuis, en gingen toen naar Red Robin, het hamburger restaurant. We hadden daar gegeten en reden daarna naar Tutti Frutti om een ijsje te eten. Ik had chocolade ijs met een OREO koekje er op, en M&M’s er bij. Het was heel lekker, alleen was het een beetje te koud buiten voor ijs. Het was rond de 10 graden Celsius. Het is vandaag (zondag) het lekkerste weer van het jaar geweest. Het is ongeveer 17 graden en het is best lekker. Ik hoop dat het deze zomer niet te heet wordt, want ik hou wel van koud weer.

1 comment:

Marjon said...

Wat knap van jou zeg dat je zo lang achter elkaar kunt hardlopen.
Dat doe ik je niet na.

Die ijsjes lijken me wel heel erg lekker. Ik moet ook maar eens naar Tutti frutti als ik weer in Amerika ben.

groetjes van Marjon (vana)