Sunday, January 3, 2010

Gelukkig 2010 allemaal !

Het was deze week oud en nieuw. Het was wel eens iets anders dan de hele tijd maar binnen zitten. We mogen hier maar 1 uur per dag beeldscherm zien (niet mama’s regel) en we gingen die avond film kijken dus we hadden even niks te doen. Ik had er genoeg van dus ik ging fietsen. Emilio ging natuurlijk ook mee want die vond het net zo belachelijk als ik. We gingen even in een speeltuintje spelen, en we kwamen niet terug tot dat we iets leuks bedacht hadden. We hadden niks bedacht dus ik ging gewoon maar lezen, en Emilio ging met de Lego spelen. Mama kwam naar boven en vroeg of wij mee wilden gaan om vuurwerk te kopen. We gingen naar een kleine winkel naast een kerk. We kochten 2 pakketjes van knalerwten, een pakketje van 6 rook bommen, en een pakket van 6 verschillende fonteinen en gillende keuken meiden. We reden weer naar huis. Voor de rest van de dag had ik met de Hovercraft en race auto gespeeld die ik van Papa had gekregen. Rond 11 uur, gingen we muizenval spelen; een spel die Emilio van papa had gekregen, maar toen had hij die dubbel gekregen van Mama en Adri. Emilio liet 2 van zijn knuffels ook mee spelen. 1 van zijn knuffels die moest steeds weer naar de start toe. We waren nog maar met zijn 3en omdat een van zijn knuffels in de val was gekomen. 5 minuten later kwam Emilio ook in de val. We hadden nog maar 7 minuten over tot dat het 2010 was. Het spel kwam niet af want 3 minuten voor 2010, vroeg mama of we beneden de aftelling wouden kijken. Er was een scène op TV in New York waar de bal van het nieuwe jaar aan het dalen was. Er waren heel veel mensen, en veel drogen Nivea hoeden. 10…9…8…7…6…5…4…3…2…1…GELUKKIG NIEUW JAAR!

2 comments:

Marjon said...

Jij ook een heel gelukkig Nieuwjaar gewenst Fabio.
Ik hoop dat het een heel leuk jaar voor je wordt.

Een uur per dag televisie kijken zou mij bij mijn kinderen vroeger niet gelukt zijn hoor, Die keken zoveel tv dat ze bijna vierkante oogjes hadden :) Nu zijn ze volwassen en zitten uren op de computer.

marianne said...

Ook nog een gelukkig Nieuwjaar voor jou. Een heel fijn jaar en hopelijk zien we je dit jaar weer in Nederland.

Een uur televisie per dag is niet zo veel, daar kom ik hier niet mee klaar bij de kinderen.
Maar gelukkig doen ze ook nog andere dingen dan tv kijken