Sunday, January 17, 2010

asd

Deze week hadden we maar 4 dagen school, omdat we op vrijdag niet naar school hoefde. We hebben een weekend van 4 dagen omdat we op maandag ook niet naar school hoeven. We waren op zaterdag naar de verjaardag van Brain; een vriend van Adri. We gingen naar Olive Garden; een Italiaans restaurant. Ik vind Italiaans heel lekker maar ik vind Grieks het lekkerste. We kregen ook zakjes met speelgoedjes er in, maar het enige wat ik leuk vond was een clip die je op de koelkast kunt doen, dus had ik de rest aan Emilio gegeven. We kregen eerst salade, met Parmezaanse kaas er op. We kregen toen stokbrood. Het was heel lekker stokbrood dus ik had er 3 van genomen ( het waren wel kleine natuurlijk). We kregen toen ons gerecht. Ik had spaghetti met gehakt besteld. Het was heel lekker. Nadat we klaar waren, kreeg Brian een grote taart met 39 kaarsjes er op ( want zo oud werd hij). De kinderen kregen cupcakes. Emilio was al meteen hyper en ik voelde me ook een beetje lichthoofdig. Alle ouders kregen zaklampjes met kei felle LED’s. Ik zou die ook wel liever gewild hebben dan dat zakje dingen wat ik vervolgens aan Emilio had gegeven. Ik ging thuis nog even lezen en naar bed. De volgende dag had ik nieuwe schoenen nodig, want mijn oude begonnen helemaal te slijten en elke keer dat ik door een scherpe bocht rende, gleed ik uit. We gingen naar Academy Sports; een sport winkel. We keken daar rond en kwamen uit eindelijk uit op 2 paar schoenen waar ik niet tussen kon kiezen. De ene schoen die liep lekkerder en had meer grip, maar de andere die zat lekkerder, was mooier, en had veel hak steun. We hadden uit eindelijk de 2de gekocht. Hij is zwart, met rooien strepen en belettering. Ik kon het filmpje van de trein er niet op krijgen want het was te donker in mijn kamer om goed licht op de film te krijgen, maar volgende week dan is hij er. DAT ZWEER IK!

1 comment:

Anonymous said...

Telkens ik in Amerika ben, ga ik ook eten bij Olive Garden, ik ben gek op Italiaans!
Grieks ken ik niet zo goed, alleen maar moussaka, en dat is niet echt mijn favoriet.

Fabio, misschien kan je het op een akkoordje gooien met je moeder of Adri? In ruil voor een klusje in de tuin of in huis, krijg je dan misschien wel hun LED-lichtje? ;-)