Sunday, September 27, 2009

Mijn uren op school

Ik ben nu op school een Groep verder gegaan dan ik al was en ik heb nu andere klassen als eerst. Ik heb als eerst Texas historie waar we over Texas leren, ik vindt dit wel een beetje saai, maar soms is het wel interessant. We leren nu over de delen van Texas en wat je in elk deel kan vinden. Als 2de heb ik Engels. We lezen ongeveer 4 verschillende verhalen en daarna moeten we vragen beantwoorden. Een verhaal ging over een meisje wat een sneeuw bal tegen de ruit van een meneer aan gooit. De meneer wordt kwaad, en volgt haar en haar vrienden. Na dat de man hun heeft gevangen, zegt de meneer alleen maar dat ze stomme kinderen zijn en loopt dan weg. Het meisje is heel verligt. Als 3rde heb ik lessen voor typen. Ik kan nu al sneller typen dan vorig jaar en oefenen maakt me alleen maar beter. Soms is het moeilijk want we moeten een lijn 2 keer typen en dan gaan we naar de volgende maar als de lijn heel moeilijk is dan houd het je steeds op en dan moet je huiswerk doen. Als 4de heb ik wiskunde. Het is vervelend want het 4de uur is het langste uur. Ik vind wiskunde niet zo leuk dus gaat de tijd daar altijd heel langzaam. Ik krijg van deze klas ook veel huiswerk. Ik heb hierna lunch. Mijn lunch is C lunch, en dat is de 3rde en laatste lunch die er is. Mijn vrienden zoals Scott, en jack hebben allebei B lunch dus ik kan niet met hun praten. Ik zit dus maar bij een andere tafel. Na de lunch heb ik wetenschap. Dit uur gaat altijd snel voorbij en is een van mijn lieveling uren. Hierna heb ik Athletics. Ik moet elke dag ongeveer 3.5 kilometer renen tijdens dit uur. Als laatste, maar wel als leukste heb ik Frans. De juf van Frans is heel aardig en geeft goed les. Tot de volgende keer, of in het Frans: au revoir.

No comments: