Sunday, October 4, 2009

SCHOOL EN RACE

We moesten deze week een stuk of 3 testen maken. ik vond het niet erg want soms vind ik het leuk. We hadden eerst een test over hoe je beuken moet optellen en aftrekken, en hoe je breuken vermenigvuldigen, en delen. Het was best wel makkelijk en ik kreeg een A. als 2de kregen we een scheikunde test over het periodiek systeem. Dit vond ik het makkelijkste en ik kreeg ook een A. de moeilijkste test was een test in Engels waar we een verhaal moesten schrijven met een citaat die we kregen. We moesten het citaat verbinden met een persoon, of personen waar we over gelezen hadden. Dat was nog niet eens het moeilijkste want we hadden maar 45 minuten om het te doen. Ik schreef 2 bladzijde van een A4 vol met informatie. Ik was net klaar toen de bel ging. We hebben hier periodes van 6 weken. Na die zes weken kregen we ons rapport en beginnen we weer op nieuw. Na die week van testen had ik op zaterdag (gisteren) weer een meet voor C.C. het was dit keer een hele speciale want ons hele district deed er aan mee. Er deden nog 2 andere districten aan mee. Er waren in totaal 14 scholen, en totaal iets van 450 mensen. Ik moest als eerste rennen. In onze divisie waren er 96 mensen. Ik begon langzaam omdat er iemand voor mij langzaam ging, en ik kon niet naar de zijkant. De eerste helft ging allemaal heel snel. Het was gras en het was veel heuvel afwaarts, en daar ben ik goed in want ik ben heel licht. De 2de helft was minder, want het terrein was stuken los asfalt. Ik had spikes aan, of schoenen waar spijkers onder zitten voor betere grip. Toen ik klaar was met de race, was ik 14de, toevallig net zo veel als er scholen waren. Ik had een tijd van 13.32, dus ik had 3.2 kilometer in die tijd gerend. Ik rekende uit dat ik in totaal 82 mensen verslagen had. WAHOO!.

No comments: