Sunday, September 6, 2009

cross country

We gingen gisteren naar een meet voor cross country. Cross country is een programma op school waarin je grote afstanden loopt. We moesten vandaag om 7uur opstaan en ik moest me klaar maken om te gaan rennen. Toen we daar kwamen, pakte we een tent en 4 stoelen uit en gingen zitten tot dat ik bijna moest starten. We gingen eerst even strekken. Na 15 minuten kwam de coach met een pistool. We gingen op onze posities staan en wachten tot het pistool gevuurd zou worden. De coach trok aan de trekker en “BANG” de race was begonnen. Bij het eerste half mijl ging iedereen snel maar ik ging niet zo snel om dat ik wist dat ik mijn energie nog nodig zou hebben. We moesten 3 rondjes om het meer heen rennen. Het totaal was 2mijl of 3.2 kilometer. Na het eerste rondje was ik #13 van de 20 jongens die mee rende. Bij de finish was ik #12. Ik kreeg een kaartje met #12 die ik later in zou kunnen ruilen voor een lintje. Ik was dood moe na het rennen en ging op een schommel zitten. Ik ging hierna terug naar de tent om iets te drinken. Toen ik een halve fles leeg had, liep ik langzaam weer terug naar de finish. Er kwam daar net iemand aan. Ik ruilde mijn kaartje in. Ik liep toen terug en iedereen dan had gerend ging door het bos lopen. We raakten verdwaald en moeste toen proberen onze weg terug te vinden. We raakten onderweg 2 jongens kwijt die 15minuten later weer terug kwamen. We volgde de bordjes waar op stond dat je naar de parkeer plaats ging als je afsloeg. We kwamen uiteindelijk weer terug. We aten daarna hotdogs en dronken ook wat. Hierna gingen we nog even rugby en volleybal spelen. Om 12uur was het afgelopen en gingen we naar huis waar ik lekker even op bed ging liggen.

No comments: