Monday, August 31, 2009

bij ed en sue

Deze zondag gingen we naar Ed en Sue. We kwamen daar aan en waren daar daar hun, en hun poedel Molly. We gingen daar eerst cluédo spelen. Meteen op de eerste beurt had Ed al gewonnen. We speelden een 2de keer een toen kreeg Sue hoofd pijn dus stopte we er mee. Emilio, Ed, en ik gingen toen naar buiten waar we ongeveer 50 water ballonen opvulde met water. We zette ze allemaal in een ton waarna we hem in het midden van het veldje zette. Toen Ed “go” zei, gingen we snel ballonen pakken en ze op elkaar gooien. Ik gooide er 1 een hij raakte net onder Emilio het gras aan dus zijn broek werd helemaal nat. Emilio gooide er een en hij raakte mijn buik. Hij kaatste af en lande in het gras 1 meter van mij vandaan. We bleven heen en weer gooien. Toen alle ballonen in de bak op waren. Ging ik snel naar de kraan toe en vulde ik een grote. Toen Emilio de hoek om kwam gooide ik hem zo snel ik kon tegen hem aan. De ballon kwam met een harde “kets” tegen zijn buik aan en hij werd helemaal nat. Toen werd hij boos en vulde een ballon groter dan de mijne. Hij gooide hem tegen mij aan en mijn haar werd meteen zwart omdat het zo nat was. ik pakte een ballon en vulde hem met water zodat hij maar 3 cm dik was. Ik gooide zo hard ik kon op de grond, maar hij ging niet kapot. Na 5 pogingen was ik het zat, ik gooide hem nog harder op de grond en hij spat uit elkaar. De afdruk die hij op het steen had gemaakt leek op een atoom bom. We gooiden er ook een op het dak, die toen weer terug kwam rollen over de dakgoot en op de tafel, toen de stoel, en toen op de grond. Hij was hierna nog niet uit elkaar gespat, dus ik gooide hem tegen het hek aan. Een keer terwijl ik een ballon in een knoopje aan het legen was, lukte het maar niet dus ik smeet hem op de tafel. Toen de explosie weg was, zaten er kleine laagjes water tussen het ijzer. Het leek een beetje op een bellenblazer die je net in het sop hebt gedaan. Toen alle ballonen weg waren, gingen we binnen eten. Ik keek ook nog even James bond voordat het tijd was voor mij om te gaan slapen, want ik moest de volgende morgen om 6:30 op staan om naar school te gaan!

No comments: