Sunday, June 7, 2009

laatste week school

Op maandag van deze week was er prijzen ceremonie. We oefenden eerst heel hard tot dat mr. Rychlick ( de meester die de namen moest zeggen) alle namen goed had uitgesproken. Het was toen eindelijk de tijd om te beginnen. Ik was in de eerste rij omdat mijn achternaam met een A begint. Er werden 5 mensen geroepen en toen was ik aan de beurt. Mr.Rychlick zei:” Fabio Andrean, honor-roll and science” ik kreeg dus een medaille voor allemaal A’s en B’s voor het hele jaar, en ik kreeg nog een lijstje waar in stond dat ik een perfectie in wetenschap heb. Mama was er ook en die had een foto van mij gemaakt met de medaille en het lijstje. Ik ging na de ceremonie weer terug naar de klas. Deze week op donderdag kregen we vrij van school. Ik vond het wel leuk om vrij te hebben, maar ik vond het niet leuk omdat ik dan gedag moest zeggen tegen al mijn vrienden en juffen. De dag ging heel snel en we kregen in elke klas wel een snoepje. We keken ook in elke klas een film. In het laatste uur zagen we letterlijk de klok weg tikken. “vijf…vier…drie…twee…een…” toen ging de bel en iedereen begon te gillen en pakte hun spullen en rende de klas uit! De bussen waren er al en we konden meteen de bus in stormen. Net toen de bus ging starten, kwamen alle juffen naar buiten met muziek instrumenten en maakte allemaal geluid en zwaaide naar ons. Gisteren (6 juni) was debby afgestudeerd. We gingen naar een groot stadion met ongeveer 60,000 stoelen. We moesten ook heel lang wachten dus hadden Emilio en ik boeken mee genomen om in te lezen terwijl we zaten te wachten. Bij het einde van het afstuderen, gooide iedereen zijn hoeden in de lucht en dat was wel grappig.

No comments: