Sunday, June 28, 2009

gevallen =(

Omdat ik all-star had gehaald kreeg ik nu extra zwemtraining (alsof ik nog niet genoeg had ). Het was heel taai want ik moest ook nog een mijl (1.4 kilometer) rennen elke dag om bij het ren team te komen. ik moest dus rond 7 uur opstaan en meteen gaan rennen, en als ik dan terug kwam, had ik 30 minuten om mijn zwembroek aan te treken, te eten, en met de fiets naar het oefenen te fietsen. Ik deed dit 2 dagen. Op de derde dag zag ik dat ik snel moest fietsen omdat ik bijna te laat was. ik ging dus snel fietsen en opeens schoot mijn linker voet van de trapper af, kwam hij tegen mijn knie holte aan en verloor ik mijn balans. Ik viel linksom van mijn fiets af en zo op het beton. Gelukkig was het niet ruw anders had het nog zeerder gedaan. Ik stond voorzichtig op en liep met mijn fiets naar het zwembad. Ze stopte er daar een ontsmetting middel op en deden ze er nog wat ander spul op. Ze zijden dat ik niet kon zwemmen. Adri haalde mij op en bracht mij met fiets en al weer naar huis. Ik had een klein schaafje net op mijn enkel, een grote schaaft onder mijn knie, een kleine schaaf boven mijn knie, en een diepe kras waar de trapper tegen mijn knie holte aankwam. Het deed best zeer dus ik zat de hele middag televisie te kijken terwijl het aan het genezen was. Ik keek ook de film “journey to the center of the earth” in 3-d. Aan het eind van de dag voelde het nog steeds vervelend, maar wel beter. Er kwam steeds weer meer wond vocht of plasma uit en ik vroeg me af of het ooit zou stoppen. Toen ik ging slapen moest ik op elke wond een pleister om te voorkomen ze niet nog verder open zouden gaan. de volgende morgen ware de wonden een klein beetje kleiner omdat ze al aan het herstellen waren.

No comments: