Sunday, June 21, 2009

ALL-STAR

Vorige week zaterdag, hadden we een zwem meet. Ik verzamel munten van verschillende staten in Amerika, dus beloofde mama en Adri dat ik boek voor de munten zou krijgen als ik de all-star tijd zou halen. Ik zwom zo snel als ik kon op event #33 want dat was de schoolslag en met de schoolslag was ik 0.80 seconden van all-star weg. Toen ik klaar was en nog in het zwembad was, hoorde ik dat mijn tijd 45.67 was. Ik sprong in het water met mijn vuist in de lucht. Ik klom het zwembad uit en toen zeiden ze dat ik een stomme DQ of gediskwalificeerd was. Toen werd ik echt boos want ik had dus al die moeite gedaan om de all-star tijd te krijgen, en dan zeggen ze weer dat het niet telt. Ik kreeg dus geen munten boek, maar wel een snow-cone. Een snow-cone is een bakje met fijngemalen ijs, waar siroop overheen gegooid wordt. Dit is er een foto van: http://i.ehow.com/images/GlobalPhoto/Articles/4805632/snow20cone20cup-main_Full.jpg. We hadden dit weekend divisionals en dat is de zwem meet waarin alle teams tegen elkaar zwemmen. Wij stonden op de eerste plaats, en halverwege nam het dolfijnen team het van ons over. We gingen al weg voordat we de eindresultaten kregen, dus ik weet niet op welke plek we kwamen. Ik had dit keer ook de schoolslag gedaan en ik probeerde nog beter, en nog sneller te zwemmen. Het was een succes en ik had een tijd van ongeveer 45.14. Ik was dit keer niet blij omdat ik al all-star tijd had gehaald, alleen nog niet goed gedaan. Na mijn laatste event, gingen we naar huis en was het rond de 102 graden fahrenheit, of 39 graden Celsius.

No comments: