Sunday, May 31, 2009

laatste weekend van school

Deze week hadden we weer een zwem meet. We zwommen tegen de Ravenaux racers. Ik moest in 4 events zwemmen. De eerste was een relay. De 2de was borstcrawl, waarin ik 5de werd. De 3de was schoolslag en daar ben ik heel goed in. Ik kwam 1ste met een tijd van 46.88 seconden. Ik was met die tijd heel vlak bij all-star tijd die 46.00 seconden was. Als ik die tijd haal, dan mag ik naar een speciale zwem meet waar alle snelle mensen zijn. Ik kreeg bij 3 events een geel ticket die ik in kon ruilen voor prijsjes. Ik had een hagedis, een kikker (allebei van speelgoed natuurlijk), en een snoepje gekregen. Ergens net toen we in gingen pakken, werd mijn naam geroepen en moest ik nog een relay zwemmen. Ik vond dat niet fijn maar we kwamen wel 2de omdat de rest gediskwalificeerd werd. Toen de meet over was, bleek het dat wij hadden gewonnen met meer dan het dubbele van het andere team.
De vloer is hier nu in middels van hout, en het loopt wel lekker, alleen maakt het een beetje meer lawaai want het neemt geen geluid in. Voor de gameroom, staan er nu 2 kasten, dus de gameroom is nu echt een soort kamer. Ik vind dat ook wel leuk. Het is hier nu al weer heet. We waren gisteren (30 mei) na de meet gaan zwemmen maar het was zo heet, dat Adri’s rug helemaal verbrandt was dus moesten we er weer uit. Het was wel fijn om even af te koelen en in het water te spelen. het leukste om te doen vind ik de torpedo’s (foto rvan:http://www.discountpoolwarehouse.com/assets/images/ToypedoBanditsLightUp.jpg). de paarse en de blauwe heeft Emilio, de groene en de rode zijn van mij, en de gele heb ik aan Scott gegeven omdat Emilio en ik er altijd ruzie over zaten te maken

No comments: