Sunday, July 5, 2009

mountaisia

Ik was voor Ray’s verjaardag’s feestje naar Mountaisia geweest. Het is hier echt een populaire plek. We deden een rondje golf, en gingen toen naar de gocarts. We reden allebei tegelijk weg en ik trok voor. Na ongeveer 2 rondjes had ik hem voor de 2de keer ingehaald. Het volgende rondje, stond hij opeens stil. Ik dacht: “oh die is vast ergens vast gelopen dus ik reed gewoon om hem heen en zwaaide even. De volgende ronde was hij er nog dus toen dacht ik: “oh zijn motor is vast uitgevallen” en reed ik verder na het racen vroeg ik wat er mis was gegaan en hij zij dat zijn motor inderdaad was gestopt. We gingen hierna in de bumper boats. Het zijn kleine ronde bootjes waar je in kan zitten en je moet proberen op elkaar te schieten met water. Dat was die dag natuurlijk wel ideaal want het was 38 graden Celsius. Voor ongeveer 45 minuten zaten wij alleen maar op elkaar te schieten, maar toen kwamen er een stuk of 6 mensen bij en toen werd het leuk. We zaten steeds in een klein hoekje op elkaar te schieten en dan ging ik er tussen uit naar de andere kant van het meertje en achtervolgde iedereen mij. Nadat we er uit kwamen, was iedereen zo nat dat hun T-shirts helemaal zwaar werden. We deden dit steeds weer. De zoon van Grace ( de Grace die bij mama op college zat, niet van Emilio’s school) werkte ook bij Mountaisia dus die had ons 20 gratis tokens gegeven. We konden nu even wat spelletjes spelen. Ik kreeg iets van 86 tickets en kocht 3 snoepjes, en een plastic soldaatje. We reden toen weer naar Ray’s huis en we hadden daar even iets gedronken en op de playstation2 NASCAR gespeeld. Ze brachten mij daarna weer naar huis en moest ik nog even iets eten.

No comments: