Sunday, May 17, 2009

zwemmen en meer

Gisteren; zaterdag 16 mei, hadden we weer een meet van het zwem team. Ik had er helemaal geen zin in omdat we om 6uur op moesten staan. We reden naar een wijk die wol met bomen stond. Er was overall schaduw dus dat was wel fijn tijdens het zwemmen.
Ik had de nummers 1, 11, 23, en, 53. Dat betekende dat ik meteen de eerste wedstrijd moest zwemmen. We zwommen tegen de patriots. Na de eerste paar wedstrijden, waren wij met 56-28 aan het winnen. Halve wegen waren ze terug aan het komen met de punten. Bij het einde waren wij met het dubbele aan het winnen. We hadden deze meet dus gewonnen. We gingen hierna naar 3 winkels om zwembroeken te kopen, en een cadeautje voor Scott’s verjaardag’s feestje want daar moest ik vandaag ook nog naartoe. Thuis begon het te regenen en werd ik een beetje boos omdat we dan niet in de gocarts konden rijden. Ze kwamen me om 4uur ophalen en we reden snel weer weg. We pikte nog wat andere mensen op en reden daarna naar Mountaisia, want daar was zijn feestje. Hij maakte snel de cadeautjes open en we propte de taart onze mond in en rende naar buiten naar de gocarts. We stonden in de rij van de eenpersoons auto’s maar we konden eerder aan de beurt zijn als we in de tweepersoons auto’s gingen, maar ik wou de auto zelf besturen. Ik was toevallig net de laatste persoon en Scott en de anderen konden net niet mee. Toen ze ons lieten rijden gaf ik meteen plankgas en ik schoot vooruit. Door elke bocht dacht ik steeds aan mijn gocart die uit de bocht zou vliegen maar er gebeurde niks. Naar 4 rondjes, begon het hard te regenen dus ik moest iets langzamer gaan rijden om niet uit de bocht te vliegen op het natte wegdek. Nadat ik klaar was, gingen Scott en de rest van zijn vrienden, en liep ik naar binnen om op ze te wachten. Nadat ze binnen kwamen, ginngen we nog wat spelletjes spelen en daarna gingen we naar huis.

No comments: