Sunday, December 7, 2008

Deze week was Sinterklaas en ik verheugde me er heel veel op. Op we moesten op 5 december naar school, dus vierde we het op de 6de van december. Die zaterdag werd ik meteen wakker, en Emilio was ook al snel wakker. We hadden eerst duplo huizen gemaakt om mee te spelen. We hadden er ook een mooie trein baan bij. Naar 2 uur met de duplo spelen waren we het een beetje zat, dus gingen we op de computer spelen. Ik speelde rollercoaster tycoon 3, en Emilio speelde zoo tycoon. Toen het middag was, gingen mama en Emilio naar een winkel en Adri en ik naar een andere, omdat Emilio en ik cadeautjes voor elkaar moesten uitzoeken. We gingen naar Ace; een winkel die op de Nederlandse gamma lijkt, maar veel kleiner. We hadden daar voor Emilio een Webkinz gekocht. Een Webkinz is een knuffel waar ook een code bij staat die je op het internet in kan typen, en dan kan je ook met je knuffel op het internet spelen. Toen we allemaal weer terug waren, pakte we de cadeautjes in, en stopte we ze onder de kerst boom. Die avond aten we zelf gemaakte bitter ballen, en frietjes, en melk in kleine bekertjes, typisch Nederlands hé? We gingen toen een spelletje spelen om de cadeautjes uit te pakken. Ik was de eerste die 6 gooide, dus was ik de eerste die mocht beginnen. Ik had heel veel geluk want ik kwam bijna elke beurt op een vakje waar ik een cadeautje van onder de boom mocht pakken. Mama was de gene die steeds snoepjes kreeg, en Debby moest steeds maar klusjes doen. De klusjes waren: met een rietje m&m’s van bakje naar bakje plaatsen, of met steeds twee de zelfde vingers tanden stokers oppakken. Die dag was de leukste, en vooral meest Nederlandse dag van het hele jaar.

1 comment:

marianne said...

Hoi Fabio,

Leuk om zo Sinterklaas te vieren in Amerika. Want dat doen ze daar toch niet hè.
Wat voor cadeautjes heb je gekregen?

Groetjes Marianne