Sunday, December 14, 2008

sneeuw in houston :)

Deze week sneeuwde het in Houston en was iedereen heel verast omdat het hier maar eens in de 2-6jaar sneeuwt. Het begon toen we naar de 6de klas gingen. We waren een vel uit een oefen werkboek aan het doen toen een van mijn klas genootjes de klas binnen kwam en zij dat het sneeuwde. Iedereen twijfelde een beetje omdat het hier niet vaak sneeuwt. Ze zijden allemaal “hé, zij je nou dat het sneeuwde?” Naar enkele seconden was de hele klas in rep en roer omdat het sneeuwde. Het werd heel erg lawaaierig in de klas en iedereen wilde dat de school al uit zou zijn. Toen het 3:55 was, telde we tot 25 en toen ging de bel af en stormde iedereen naar buiten om uit het raam te kijken. Ik was een van de enige die gewoon naar de uitgang liep. Op mijn weg naar de bus, waren er heel veel kinderen die door de hal heen zaten te sprinten, dus waren er heel veel mensen die aan de kant werden gehouden door de groten mensen in de hal. Op de bus sneeuwde het de hele tijd tegen het raam en leek het net alsof de sneeuw vlokjes de sterren waren, en dat wij in een ruimteschip langs de sterren vlogen. Toen we thuis kwamen, was het al bijna gestopt met sneeuwen, maar ik ging er een stop eerder uit om in de sneeuw te gaan lopen. De sneeuw voelde lekker koud en nat tegen mijn gezicht en ik zou willen dat het iedere dag sneeuwde. Ik kon niet lang in de sneeuw blijven want ik had nog huis werk te doen. Die nacht gingen mama en Debby naar buiten. Ik wist niet waarom dus keek ik naar buiten. Alles wat ik zag, was een paar flitsen dus ik dacht dat ze foto’s van de sneeuw zaten te maken, maar toen mama naar boven kwam toen vroeg ik wat ze buiten hadden gedaan en zij ze dat ze 2 kleine sneeuw poppen hadden gemaakt

No comments: