Sunday, December 21, 2008

winter vakantie

We kregen deze week eindelijk kerst vakantie. We kregen in bijna alle klas uren een Candy cane( word in Nederland zuur stokje genoemd) of een chocolaatje. Toen ik in school was dacht ik: “voordat ik het weet is school uit, en voordat ik het weet, is de winter vakantie ook weer voorbij”. We kwamen uit school en ik speelde die dag met de trein baan, en de DS. Scott had die nacht gebeld of ik daar kon blijven slapen ik dat wou ik wel. De volgende dag ging ik weer naar huis. Op zondag, gooide we de trein baan omver om plaats te maken voor iets anders. Ik zat na te denken over wat we konden spelen wat ons lang bezig zou houden. Toen zag ik de doos van het K’nex piraten schip, en wist ik dat ik daar mee wou spelen. het moest eerst nog gebouwd worden maar dat vond ik niet erg want dan zou het alleen maar meer tijd weg nemen ik begon om 9:30 en ik was niet klaar tot 12:30, maar ik had er ook nog ontbijt tussen in, dus duurde het ongeveer 2 uur. Toen we bijna klaar waren, had ik blaren op mijn duimen van al die stokjes die ik in elkaar moest duwen. Meteen rende Emilio alweer naar beneden om voor batterijen te vragen terwijl hij nog niet eens helemaal af was. Hij was bijna net zo groot als ik was. Hij was eindelijk helemaal af en we gingen er net mee spelen toen Emilio’s vriendje Nicholas kwam vragen of Emilio kon spelen. Ik ging er dus maar alleen mee spelen. Ik had toen zin op nog iets anders te bouwen zoals een reuzenrad. Ik had het geprobeerd maar naar een tijdje was het niet gelukt omdat het steeds weer uit elkaar viel. Ik ging dus maar wacht en tot dat Emilio weer terug zou komen.

1 comment:

marianne said...

Jammer dat het alleen niet lukte. Heeft Emilio daarna weer wel meegeholpen?
En hebben jullie een leuke Kerst gehad?