Monday, December 29, 2008

kerst in houston

Deze week was het kerstmis en iedereen was heel enthousiast om de cadeautjes open te maken. Ik kon op de nacht van kerstmis reden we naar een huis waar de kerst lichtjes op de maat van de Music mee knipperde. We moesten onze radio op 106.7 zetten en dan konden we het beter volgen. Ik kon die nacht ook niet goed slapen, en ik wist toen niet waarom maar het bleek dat ik te nerveus was om in slaap te vallen, en het was redelijk warm in mijn kamer. De volgende morgen speelde Emilio en ik allebei op de computer omdat we de tijd snel wouden laten gaan zodat we snel de cadeautjes open zouden maken. Het was eindelijk zo ver en we gingen naar beneden om het spel te gaan spelen. Emilio was de aller eerste die 6 gooide, dus hij mocht al gaan lopen. Het eerste cadeautje was voor mama. Het was een wiimote oplader. Op een gegeven moment zat Adri in een soort draai kolk en kon steeds weer cadeautjes halen. Toen het spel afgelopen was, gingen we met ons speelgoed spelen. De dingen die ik gekregen had waren; een vlieger, een verf set, monopoly World, een puzzel met 1000 stukjes, een windmolen die je zelf kan maken, en een rock tumbler. Een rock tumbler in een kleine machine waar je stenen in kan stopen met water en nog iets anders, en dan naar een paar dagen glimmen ze heel mooi. Ik was als eerste met de monopoly World gaan spelen omdat hij er wel interessant uit zag. Er zat een elektronische bank in met creditcards, ik vond dat wel mooi uitgevonden, dus begon ik er een beetje mee te spelen. Ik had er toen wel een beetje genoeg van gehad dus wou ik de puzzel gaan maken maar net voordat ik kon beginnen, moesten we naar de H.E.B ( een grote super markt) om lams vlees te gaan halen voor het kerst maal. Net voordat we het kerstmaal gingen eten, keken we de film home alone. Home alone is een film waar een kind van 8 jaar word vergeten op de dag dat ze naar Parijs gingen. Er zitten ook wat grappige stukjes bij zoals dat het jongetje naar buiten loopt en schreeuwt: ik ben niet bang! En dan ziet hij een oude man die naar hem staart en dan rent hij weer gillend terug het huis in.

Heb een goed oud en nieuw jaar iedereen (P.S wij gaan naar mama’s Nederlandse vriendin om oud en nieuw te vieren, maar jammer genoeg hebben ze daar een verbod op vuurwerk :(

No comments: