Sunday, January 6, 2013

Adri's Verjaardag



Deze week was het Adri’s verjaardag op 2 januari. We hadden eerder in de week al zijn verjaardag gevierd met Barbara, omdat die al voor Adri’s echte verjaardag zou vertrekken. Op die dag hadden we ’s middags het spel Apples to Apples gespeeld, een spel waarbij je vergelijkingen moest maken, en als je de beste had dan mocht je van onder de kerst boom een cadeau pakken. Emilio kon ook nog wat van zijn cadeaus verdienen als hij de tafels goed op kon zeggen, en toen kreeg hij al zijn cadeaus, omdat hij eindelijk zijn tafels op kon zeggen. Later die dag hadden we bij Texas Roadhouse gegeten, een restaurant waar je ook pinda’s kunt eten, en dan de schillen op de grond mag gooien. Ze hadden er ook hele lekkere broodjes waarvan ik 1 voor het eten had gegeten, en als toetje had ik er nog 2 gegeten. We hadden de serveerster verteld dat het Adri’s verjaardag was (bijna) en toen haalden ze een zadel met wielen tevoorschijn. Adri zei als grapje dat hij 17 werd, en toen maakte de serveerder een aankondiging dat het Adri’s verjaardag was, en toen na dat hij tot 3 geteld had, zei iedereen yeehaa, en toen kon Adri weer gaan zitten. Op 2 januari, toen het echt Adri’s verjaardag was, hadden we hem eerst zijn cadeaus gegeven. Hij kreeg onder anderen 6 Blu-ray DVD’s, een snijdplank, en chocolade. Na de lunch, reden we naar de Silverado Bioscoop, om de Hobbit te kijken. Een paar weken terug hadden we de 3 Lord of the Rings films gezien, en deze film was net zo leuk. Ik vond het heel knap dat ze bij de Hobbit 3 films konden maken van een boek, terwijl ze ook 3 Lord of the Rings films hadden gemaakt van 3 boeken. De film was bijna 3 uur lang, en bij de film zag ik ook Sam Hall, een van de renners van mijn school team die de zelfde leeftijd is als ik. Na de film was het al erg afgekoeld, en toen was ik blij dat Adri had gezegd dat ik een lange broek aan moest trekken. We gingen toen naar de H-E-B om boodschappen te doen, zodat we steak konden eten die avond.

1 comment:

Marjon said...

O, dat hebben wij ook eens gezien bij Texas Roadhouse. Dat er iemand jarig was en op dat zadel moest zitten. Ik was blij dat ik niet jarig was.
We hebben wel heerlijk gegeten daar!