Sunday, January 13, 2013

Red Robin



Deze week waren we op vrijdag weer naar de Red Robin geweest, omdat het Debby’s laatste dag in Houston was. Een week geleden waren we ook naar Red Robin geweest, maar alleen met Adri, Emilio, en Ik. Ik wist toen niet of ik een hamburger met een speciale barbecue saus wilde bestellen, of een wrap met de barbecue saus. Ik had die keer de hamburger besteld, en die was heel erg lekker, en ik had hem binnen 5 minuten op. Ze hebben daar ook hele lekkere limonade. Het is aardbei limonade, met schijfjes aardbei er in. Deze keer kwamen we zo rond zes uur bij het restaurant aan, en er waren heel veel autos in de parkeer plaats. We liepen naar binnen, maar het viel mee: het was vrij rustig. We hadden als vooraf gefrituurde uien ringen besteld, en die waren ook heel lekker. Ik had deze keer de barbecue wrap besteld. De tortilla aan de buitenkant was groen, omdat hij met spinazie gemaakt was. Verder zat er kip, kaas, saus, en nog andere lekkere dingen. Ik vond de wrap lekker, maar de hamburger vond ik lekkerder. De volgende dag gingen Emilio en Ik met het team in Burrough’s park lopen. Het had de avond ervoor geregend, dus was het een beetje modderig in het park. Iemand had met een metalen schep een vissenhoofd uit het zand gekerfd dat in de beachvolleybal rechthoek lag. Het was een raar gezicht, want het zag er heel echt uit. Ik en de andere oudere kinderen waren opgesplitst van de coach en de wat jongere lopers. Er waren sommige stukken in het park die gewoon dood liepen, omdat er zo veel water was. Na 20 minuten lopen, zag ik dat de jongens voor mij plotseling waren gestopt. Ik zag toen dat er in het midden van het pad een heel groot spinnenweb hing, met een grote spin erin. We konden er om heen, maar ik gaf als suggestie dat we het beste een paar blaadjes in konden gooien, zodat andere lopers het zouden kunnen zien, want de voorste renner van onze groep was er bijna in gelopen.

1 comment:

Marjon said...

Ieegh, dat zou een nachtmerrie voor mij zijn. Ik ben doodsbang voor spinnen, ik moet er niet aan denken dat ik met mijn hoofd in een spinnenweb loop, brr.