Sunday, October 7, 2012



Deze week hadden we voor school geen meet, dus gingen we naar een meet van USA track en field. Vorig jaar liepen we de meets in de Woodlands, maar de club die dat organiseerde, deed dat niet meer, dus was het dit jaar ergens anders. Ik zocht de locatie op en zag dat het ooit een golf baan was geweest, maar nu niet meer als golf baan werd gebruikt. De volgende morgen reden we er met de auto naartoe. Het duurde bijna een half uur langer om daar te komen, maar het was het wel waard. De baan had veel heuvels omdat het op een oude golf baan was gemaakt. Er waren ook niet zo veel bomen, en het was erg warm. Om op te warmen, gingen we onder een afdak zitten. Rebecca moest als eerste lopen, en kwam als 3de voor haar leeftijd. Daarna moest Emilio lopen, en die kwam iets later in zijn leeftijd aan. Ik was de enige bij de meet van mijn leeftijd ’s categorie, dus zou ik automatisch eerste zijn. Er was een klein rondje van 1 kilometer, en een groter rondje van 2 kilometer. Ik moest samen met Kirsten, een meisje van mijn team, 1 klein, en dan 2 grote rondjes lopen. Adri zei dat ik als een van de eerste uit de start moest komen, en dat was goed gelukt. Ik hoopte dat de rest mij niet zou volgen, want zij moesten alleen 2 grote rondjes lopen, maar alles liep goed. Het eerst rondje was een beetje een zigzag, en kwam snel aan een einde. Na de eerste ronde ging het nog steeds goed, maar na de 2de ronde begon ik moe te worden, en toen had ik nog 2 kilometer over. Ik hoopte dat Kirsten vlak achter mij zou blijven, maar dat was niet zo. Rond het eind van de 3de ronde, kon ik iemand zijn die van de andere race was, dus ik probeerde hem te vangen. De laatste 100 meter kwam ik heel dichtbij, maar hij kon nog net ontsnappen. Na de race was het nog steeds heet, en was ik blij dat we snel naar een klein huisje mochten lopen om onze lintjes te krijgen.

1 comment:

Marjon said...

Wat leuk zo'n filmpje, ziet er heerlijk relaxt uit allemaal!